آخرین خبرکرمانشاهکرمانشاه

معاون استاندار کرمانشاه ؛
شاه کلید حل مشکلات کشور حضور پرشور در انتخابات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به تعیین چهار رکن برای انتخابات پیش رو، گفت: شاه کلید حل مشکلات کشور حضور پرشور در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، علی شعبانی بعد ظهر سه‌شنبه _ پنجم دی _در نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه، اظهار کرد: شهید سید رضی موسوی یکی از نیروهای فعال و تأثیرگذار سپاه پاسداران بودند که روز گذشته توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از رویدادهای مهم پیش رو برگزاری انتخابات است، افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود چهار رکن انتخابات امن، سالم، رقابتی و مشارکت بالا را مطرح کردند و برگزاری پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، جمهوریت و اسلامیت کشور را تضمین می‌کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: باید همگان بدانند اگر توسعه، پیشرفت، تغییر وضع موجود، رفع مشکلات و… را می‌خواهیم باید در انتخابات شرکت کنیم و به معنای واقعی کلمه انتخابات شاه کلید حل مشکلات کشور است.

 

وی بیان کرد: نقش مجلس شورای اسلامی در کشور تعیین کننده است زیرا وضع قوانین، تغییر قوانین موجود، بررسی بودجه کشور و تخصیص اعتبارات در مجلس رقم می‌خورد و از ماه‌های قبل فرآیند برگزاری انتخابات آغاز شده و سایر مراحل نیز در زمان مقرر انجام خواهد گرفت.

 

شعبانی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات به معنی تعیین آینده و سرنوشت کشور است و فضاسازی شهری نیز برای آماده سازی فضای انتخابات باید با جدیت دنبال شود.

 

وی تاکید کرد: مدیریت ارشد استان کرمانشاه هیچگاه به دنبال جانب داری از فرد خاصی نبوده بلکه به دنبال انتخابات سالم و پرشور هستیم.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: قانون شفافیت مالی داوطلبان انتخابات سال ۹۸ به تصویب رسیده و این افراد موظف هستند منابع مالی خود را به صورت واضح اعلام کنند و انتخابات را در اتاق شیشه‌ای برگزار خواهیم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی دقیق و به موقع می‌تواند زمینه ساز مشارکت بالا باشد و همچنین بر اساس منویات مقام معظم رهبری هر شخص و فردی که می‌تواند به پرشور شدن انتخابات و تبیین کمک کند باید به میدان بیاید زیرا نظر مردم تعیین کننده است.

 

شعبانی با اشاره به نقش فضای مجازی، گفت: فضای مجازی محلی برای تبلیغ درست و اطلاع رسانی است اما رسانه‌های غیرمجاز و صفحات مجازی با انتشار برخی اخبار و اطلاعات نادرست زمینه ساز اتفاقات ناخوشایند می‌شود و این فضا نیازمند ساماندهی است.

 

وی در ادامه این نشست با اشاره به اینکه دفتر فضای مجازی در کرمانشاه باید در اسرع وقت تشکیل شود، بیان کرد: برای ساماندهی فضای مجازی نیازمند این دفتر برای رصد فضای مجازی هستیم و نهادهایی همچون پلیس فتا و فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز عضو آن خواهند بود و فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نهاد حامی رسانه‌ها باید وارد ساماندهی این فضا شود.

 

معاون استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه موظف است لیست کانال‌ها و پایگاه‌های خبری فعال و فاقد مجوز را اعلام کند تا برای مسئولان ذی ربط برای برخورد قانونی ارسال شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا