آخرین خبرایلام

استاندار ایلام:
طی دو سال گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های استان ایلام هزینه شده است

استاندار ایلام گفت: طی دو سال گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های استان هزینه شد که  ۵ هزار میلیارد تومان آن مربوط به محورهای مواصلاتی استان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری ماد _ دکتر حسن‌ بهرام‌نیا روز پنجشنبه ۷ دی‌ماه در جریان سفر به چوار از چندین پروژه از جمله بوستان کتاب و جاده سلامت شهر این شهرستان بازدید کرد و جریان پیشرفت فیزیکی این دو پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان بازدید از این دو پروژه، گفت: ۱۴ میلیارد‌‌تومان از محل ارزش افزوده و اربعین به چوار اختصاص یافت و باز هم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به این شهرستان کمک خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سالانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از قِبل انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به ایلام، وارد استان می‌شود، افزود: این مطالبه مهم مردمی پس از سالها در این دولت محقق شد.

دکتر بهرام‌نیا اضافه کرد: سال گذشته از محل اربعین ۴ میلیارد تومان به چوار اختصاص یافت.

به گفته استاندار ایلام به برکت اربعین طی دو سال گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های استان هزینه شد که  ۵ هزار میلیارد تومان مربوط به محورهای مواصلاتی استان بوده است.

بوستان کتاب شهر چوار فاز نخست آن با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و پیش بینی می‌شود  فاز دوم  آن از محل اعتبارات عمرانی و جاری تا  پایان سال تکمیل می‌شود.

جاده سلامت این شهر نیز به طول یک کیلومتر فاز اول آن با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و فاز دوم آن در دستور کار است.

بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و بهداشتی از جمله برنامه‌های سفر دکتر بهرام‌نیا به شهرستان چوار است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا