آخرین خبرعلم و تکنولوژيکرمانشاهکرمانشاه

استاندار کرمانشاه ؛
تکمیل خوابگاه‌های دانشجویی در سفر رئیس‌جمهور تامین اعتبار خواهد شد

استاندار کرمانشاه گفت: تکمیل و نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی کرمانشاه در سفر رئیس‌جمهور تامین اعتبار خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی شامگاه _شنبه، نهم دی_ در نشست کاری با رؤسای مجموعه‌های دانشگاهی و علمی استان کرمانشاه با محوریت مسائل عمرانی این مراکز که با حضور معاون عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هویت علمی کرمانشاه در سطح کشور و منطقه توسط مجموعه‌های دانشگاهی شکل می‌گیرد و در همین راستا تقویت زیرساخت‌های عمرانی، رفاهی، خدماتی و گسترش فعالیت‌های علمی این مجموعه‌ها از اولویت‌های مهم است که با جدیت دنبال می‌شود.

 

وی پیشبرد طرح‌ها و مطالبات کلان حوزه دانشگاهی را نیازمند اولویت‌بندی‌های پیشران و تحول‌آفرین خواند و افزود: اگر این اولویت‌ها با توافق تمام مجموعه‌های دانشگاهی همراه باشد، با توان بیشتری می‌توان برای تحقق آن‌ها در سطح وزارت علوم و وزارت بهداشت و مجموعه هیئت دولت تلاش کرد.

 

استاندار کرمانشاه ارتقای هویت علمی کرمانشاه را یک اولویت مهم مدیریت ارشد استان معرفی کرد و گفت: برای دستیابی به این جایگاه مهم نیازمند یک اجماع، همدلی و هم‌افزایی همه‌جانبه میان مجموعه‌های علمی هستیم.

 

صحرایی به سفر دوم رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌های استان در دومین سفر رئیس جمهور مقاوم‌سازی، تکمیل و نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی مجردی و متاهلی است.

 

وی ادامه داد: ارتقای سطح خدماتی و رفاهی دانشگاه‌ها به ایجاد حس رضایت و آرامش دانشجویان کمک می‌کند و همچنین بسترهای لازم برای جذب دانشجویان خارجی را فراهم می‌کند.

 

به گزارش ماد ، در این نشست مقرر شد مجموعه طرح‌ها و مطالبات حوزه علمی و دانشگاهی استان در قالب یک سند توسط رؤسای دانشگاه‌های استان تدوین شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا