آخرین خبرکرمانشاهکرمانشاه

نماینده ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه ؛
حماسه ۹ دی ۸۸ لبیک مردم به ولایت فقیه بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه بصیرت ویژگی ممتاز ملت ایران است، گفت: حماسه ۹ دی ۸۸ لبیک مردم به ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، شمس الله جلیلیان صبح امروز _شنبه نهم دی_ در مراسم گرامی داشت حماسه ۹ دی که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه با حضور آحاد مردم برگزار شد، اظهار کرد: حماسه ۹ دی حماسه‌ای ماندگار است که نباید به دست فراموشی سپرده شود بلکه این واقعه در برابر توطئه دشمن باید تکرار شود.

 

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن جنگ احزابی را علیه ایران شروع کرده که راهبرد اصلی آن در این تاریخ فتنه تقلب در انتخابات بوده و در این مسیر هر جا جنایتی شکل بگیرد آمریکا و کشورهای غربی در رأس آن قرار دارند.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با تاکید بر اینکه امروز هدف دشمن نظام جمهوری اسلام است، تصریح کرد: دشمن درک کرده که امت متصل به امامت شکست ناپذیر است در نتیجه اصل نظام را نشانه گرفته اما با ایمان، توکل به خدا، رهبری حکیم و امتی پایه کار عزت جامعه اسلامی را رقم می‌زند.

 

حجت‌الاسلام جلیلیان حضور امت حامی و پای انقلاب را باعث نجات کشور دانست و تاکید کرد: در دنیا رهبری با قاطعیت، صلابت و شجاعت مقام معظم رهبری در ایران که مردم را با تدابیر حکیمانه خود حفظ کند چرا که تاکنون بارها و بارها مردم را از فتنه‌ها نجات داده است.

 

وی ادامه داد: وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی دلهره و ناامنی‌ها را به امنیت و آرامش تبدیل کرده و حماسه ۹ دی لبیکی از سوی مردم به ندای هل من ناصر ینصرنی است که جمهوری اسلامی را از فتنه‌ها نجات می‌دهد.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه حماسه ۹ دی را روز مهمی برای شناخت دشمن معرفی و اضافه کرد: حماسه ۹ دی روز شناخت زمان، اولویت، دشمن و دوست و روز حضور عاشورایی مردم ولایت مدار و افتخار زنان و مردان ایرانی برای نشان دادن استقلال است که این حماسه با احساس وظیفه دینی و همچنین اتحاد روز بیداری، هشیاری، بصیرت به ثروت این نظام تبدیل شد.

 

حجت‌الاسلام جلیلیان اضافه کرد: مردم در حماسه ۹ دی ماه اعلام کردند که اگر دشمن در مقابل دین و اعتقادات آنها بایستد قیام خواهند کرد و با پشتیبانی از ولایت فقیه از ضربه زدن به نظام جلوگیری خواهند کرد.

 

وی تاکید کرد: امروز این رژیم جعلی هر تلاشی می‌کند تا ایران را به طور مستقیم وارد جنگ کند اما طبق بیانات مقام معظم رهبری کشور ایران حامی غزه است اما برخورد حکیمانه در این مسیر را خواهد داشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: امت ایران اسلامی بصیرت و روشنگری را از حضرت زهرا (س) الگو گرفته و امروز مکتب حاج قاسم سلیمانی از این مکتب فاطمی نشأت گرفته که عقلانیت و معنویت به خصوصیات این مکتب بصیرت، استقامت و سرسپردگی به ولایت را به دنبال دارد.

 

حجت‌الاسلام جلیلیان سرسپردگی به ولایت را ویژگی وفاداران به انقلاب دانست و گفت: دشمن با توطئه‌های خود به دنبال مأیوس کردن ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی در برهه‌های حساسی همچون انتخابات است.

 

وی با تاکید بر پیش رو داشتن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، مطرح کرد: راهبرد دشمن دلسرد کردن مردم، کاهش مشارکت، حمایت از افراد غرب زده و منزوی کردن روند انتخابات امری بدیهی است که در این وادی نیز جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم و تشویق آنها را راهبرد اصلی خود قرار داده چون مردم تعیین کننده سرنوشت کشور خود هستند.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ادامه داد: مردم سالاری دینی از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده که با بصیرت مردم فهیم از آرمان‌های این نظام با تجدید پیمان دشمن را ناامید کرده و مسئولان نیز با رعایت چهار اصل امنیت سلامت رقابت و مشارکت حق مطلب را ادا خواهند کرد.

 

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه انتخاب و مشارکت در نظام را حق مردم است گفت: هر کجا سخن از حق آمده تکلیف نیز برای آن مشخص شده که در مسئله انتخابات همه ما در تعیین سرنوشت حق و حقوقی به دور از تشریفات داشته که با آگاهی و انتخاب صحیح افراد تراز انقلاب باید به این تکلیف عمل کنیم.

 

وی اظهار کرد: انتخاب افراد شایسته و تراز انقلاب و همچنین اعتماد به افراد نخبه برای حضور در عرصه‌های حساس کشور از سوی مردم باید مورد توجه قرار گیرد تا در تصمیمات کشوری و مهم کارآمدی لازم را داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام محسن مفید، مسئول شورای نگهبان استان کرمانشاه نیز در این مراسم تاکید کرد: آزادی اصلی‌ترین عطیه‌ای است که به واسطه انبیای الهی و در پرتو دین به بشر عرضه داشته و آزادی و هم آزادگی را می‌توان در مسیر دین به دست آورد.

 

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال این است که نگذارد این هدیه الهی در جامعه محقق شود لذا دشمنی می‌کند و اولین چیزی که شیطان با آن عناد دارد و دنبال بی اثر کردن آن است ولی فقیه و امام جامعه است.

 

مسئول شورای نگهبان استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنان که به فرموده امام خمینی (ره) ۲۲ بهمن انفجار نور بود و یقیناً نهم دی ۸۸ نیز یک روز نورانی بود و دلیل آن روشنگری ولی فقیه بود.

 

حجت‌الاسلام مفید اضافه کرد: نهم دی مهم بود و باعث خاموش شدن فتنه و سربلندی نظام اسلامی شد و حضور حداکثری در انتخابات روز ۱۱ اسفند به طور قطع و یقین نتیجه نهم دی را در پی دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا