هنرهنر

فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع «تغییر اقلیم»

دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم گفت: مسابقه عکاسی با موضوع تغییر اقلیم به عنوان بخش جدید در همایش بین المللی تغییر اقلیم سازمان هواشناسی کشور فعال شده است.

به گزارش ماد از سازمان هواشناسی، «بهزاد لایقی» افزود: موضوع کلی مسابقه «تغییر اقلیم و پیامدهای آن» است که عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر کشور می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

معاون توسعه پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی کشور ادامه‌داد: حضور در این مسابقه رایگان است و هر عکاس می‌تواند در هر کدام از موضوعات مسابقه سه اثر ارسال کند.

وی افزود: محورهای این مسابقه شامل «تغییر اقلیم و مخاطرات جوی»، «تغییر اقلیم و پیامدهای اقتصادی- اجتماعی»،«تغییر اقلیم و پیامدهای محیط زیستی»، «تغییر اقلیم و پیامدهای کشاورزی»، «تغییر اقلیم و گرمایش جو زمین» و «تغییر اقلیم و تولید گازهای گلخانه‌ای» است.

لایقی تصریح‌کرد: از دیگر محورهای این مسابقه می توان به «تغییر اقلیم و کاهش سطح یخچال‌های کره زمین»، «تغییر اقلیم و کاهش منابع برف»،‌ «تغییر اقلیم و مخاطرات زیستی منابع زنده اقیانوس‌ها»، «تغییر اقلیم و افزایش بیماری‌ها» و «تغییر اقلیم و آلودگی هوا» اشاره کرد.

وی تاکید کرد: عکس‌های ارسالی باید با عرض دست‌کم ٣٠ سانتیمتر و با دقت dpi ٣٠٠ ارسال شود، همچنین حجم فایل ارسالی باید حداقل سه و حداکثر هفت مگابایت با پسوند JPG و با مود RGB باشد.

معاون توسعه پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه ارسال آثار فقط از طریق سایت همایش امکان‌پذیر است، گفت: علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت کنفرانس به آدرس ICCC7.ir مراجعه کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا