آخرین خبرهمدان

استاندار همدان:
انعقاد ۹ قرارداد تجاری اتاق تعاون همدان در اقلیم کردستان عراق

نماینده عالی دولت در استان همدان عنوان کرد: در سفر هیأت تجاری اتاق تعاون استان همدان به اقلیم کردستان عراق ۹ قرارداد منعقد شد که بی‌سابقه‌ بوده است.

به گزارش پایگاه خبری ماد_ دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست صمیمی با اعضای هیأت مدیره‌ی اتاق تعاون استان همدان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین حوزه‌های اقتصادی، بخش تعاون بوده که در کاهش فاصله طبقاتی مؤثر است و هرچه گسترده‌تر شود افراد بیشتری منتفع می‌شوند.

استاندار همدان اضافه کرد: پس از انقلاب‌اسلامی تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا بخش تعاون تقویت شود که با حمایت‌های بیش‌از‌پیش دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در استان از تعاونی‌ها، شاهد پویایی فعالیت در این بخش هستیم.

نماینده عالی دولت در استان همدان با اشاره به اینکه در سفر هیأت تجاری اتاق تعاون استان همدان به اقلیم کردستان عراق ۹ قرارداد منعقد شد که بی‌سابقه‌ بوده است، یادآور شد: در سفری که اعضای اتاق تعاون استان در آبان‌ماه سال‌جاری در قالب هیأت تجاری به استان سلیمانیه اقلیم کردستان داشتند، مشخص شد که تجار اقلیم به روابط تجاری با فعالان اقتصادی استان همدان بسیار علاقه‌مند هستند که می طلبد در این راستا اتاق تعاملات و ارتباطات خود را توسعه دهند.

قاسمی فرزاد همچنین خواستار تقویت رویکرد اتاق تعاون استان همدان در مراودات تجاری و صادرات با دیگر کشورها شد و گفت: رویکرد صادرات باید به سمت محصولات صنعتی و معدنی فرآوری‌شده و خدمات فنی و مهندسی سوق پیدا کند.

استاندار همدان تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های مناسب و وجود ۱۹۰۰ جاذبه و اثر گردشگری در استان و همچنین فراهم شدن زیرساخت‌های گردشگری سلامت در همدان، از تجار، گردشگران و مردم کشورهای همسایه برای سفر به استان دعوت شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا