آخرین خبر

تصویب ۳۰ مصوبه در بخش کلاترزان

استاندار کردستان با اشاره به تصویب ۳۰ مصوبه در بخش کلاترزان گفت: به عنوان هدیه این سفر، ۲ باب مدرسه سه کلاسه از محل منابع ملی در این بخش با همت مجموعه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس احداث می‌شود.

به گزارش ماد _ اسماعیل زارعی کوشا در جریان سفر یک روزه به بخش کلاترزان سنندج با حضور در مسجد جامع شهر شویشه در دیدار صمیمی با مردم این شهر، ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد:  این ادعا را نداریم  که تمامی مشکلات در قالب این سفرها و میزخدمت مرتفع شود اما اگر بتوانیم بخشی از مسائل و مشکلات در اولویت و عمومیت بیشتر که مورد تقاضا و مطالبه مردم است، پیگیری و برطرف شود، خدای متعال را شاکرخواهیم بود.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر بیشتر از ۱۲۰ سفر شهرستانی و پروژه‌ای در استان انجام شده است، افزود: معتقدیم با سفر به بخش‌ها و روستاها در جریان جزئی‌تر مسائل، مطالبات و مشکلات مردم از نزدیک قرارمی‌گیریم و دسترسی آنان به مدیران و مسئولان با سهولت بیشتر فراهم می‌شود‌.

استاندار کردستان با اشاره به تصویب ۳۰ مصوبه در بخش کلاترزان یادآور شد: به عنوان هدیه این سفر ۲ باب مدرسه سه کلاسه از محل منابع ملی در این بخش با همت مجموعه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس احداث می‌شود.

زارعی کوشا با بیان اینکه ایجاد شعبه بانک کشاورزی در شهر شویشه یکی از مطالبات مردم بخش کلاترزان است از پیگیری جهت ایجاد شعبه این بانک در شهر شویشه خبر داد.

وی ادامه داد: احداث دو زمین چمن مصنوعی در روستاهای هویه و عیسی‌آباد، تکمیل سالن سقف کوتاه شویشه، تکمیل تصفیه‌خانه آب شرب شویشه تا هفته دولت سال آینده در این بخش عملیاتی خواهد شد.

استاندار کردستان ضمن اعلام اختصاص ۵.۷ میلیارد تومان به دهیاری‌های بخش کلاترزان، بیان داشت: وضعیت تهویه تونل تیژتیژ گاران از محل منابع ملی را هم پیگیری خواهیم کرد.

زارعی کوشا با ذکر اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به کردستان دارد که سه سفر رئیس جمهور به استان مصداق این ادعاست، خاطرنشان کرد: در ۹۳ روستا از ۱۶۳ روستای شهرستان سنندج طرح هادی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در دو سال گذشته ۱۵۸ هزار مترمربع آسفالت در روستاهای شهرستان سنندج انجام شده است.

استاندار کردستان همچنین اتمام پروژه راه‌آهن سنندج، فرودگاه سقز و پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج را از دستاوردهای شاخص دولت در کردستان نام برد.

زارعی‌کوشا، هزینه‌کرد ۱۳۷ میلیارد تومان برای احداث شبکه‌های فرعی پایاب سد آزاد را یکی دیگر از برنامه‌های دولت در شهرستان سنندج اعلام کرد.

وی مجموعه تولیدات باغی بخش کلاترزان در سال جاری را ۳۵ هزار تُن اعلام کرد و گفت : استان کردستان با توجه به موقعیت جغرافیایی، اقلیم آن و سرمایه‌گذاری دولت در بخش کشاورزی و بارش‌های خوب، نقش موثر و پایداری در امنیت غذایی کشور ایفا می‌کند.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: در حوزه راهداری در دو سال گذشته معادل ۸ ساله دولت قبل در زمینه ساخت و آسفالت راه روستایی اقدام شده است.

وی گفت: طی ۲ سال اخیر، ۳۶۶ کیلومتر راه روستایی در استان احداث شده که با دولت‌های قبل از آن، قابل مقایسه نیست.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا