آخرین خبراقتصادیاقتصادی

افتخارآفرینی نفت پاسارگاد در جشنواره امتداد

نخستین دوره جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (امتداد) با حضور رئیس شورای اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد و روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد با کسب مقام در بخش‌های مختلف افتخارآفرینی کرد.
به گزارش ماد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، شرکت نفت پاسارگاد در اولین دوره جشنواره ملی روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوش درخشید و در بخش‌های عکس، چندرسانه‌ای و انتشارات و تبلیغات، شبکه‌های اجتماعی رتبه برتر را کسب کرد.
این مراسم با حضور سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، مهدی رضوی کیا، رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت کار و رفاه اجتماعی، میرهاشم موسوی، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران و معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، با اشاره به اینکه «روابط عمومی صرفا یک شغل نیست» خطاب به حاضران گفت: اگر به روابط عمومی به عنوان یک شغل نگاه کنید چندان موفق نخواهید بود. بنابراین پیشنهاد می‌شود چنین رویکردی وجود نداشته باشد و تمرکز این واحدها بر شبکه توزیع و انتشار اخبار معطوف شود.
وی در ادامه به طراحی شبکه‌ای از همفکران و همراهان برای دستگاه متبوع تاکید نمود و اصل پاسخگویی به شبهات را در اولویت کار روابط عمومی‌ها برشمرد. همچنین ارائه روایت درست از سازمان، خدمات و دستاوردهای آن از جمله وظایف اصلی روابط عمومی به حساب می‌آید.
داوری این دوره بر عهده محمود مختاریان، علیرضا کتابدار، ایمان شمسایی، حمید ضیایی پرور، محمدمهدی خیرجو، احسان صالحی، افشین محمدی، محسن اسلام زاده و امیر خالقی بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا