آخرین خبرهمدان

استاندار همدان:
احداث شهرک ایمان و امید نیازمندی‌ مسکن مردم ملایر را رفع می کند

استاندار همدان با اشاره به اینکه آغاز عملیات اجرایی شهرک ایمان و امید یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ شهرستان ملایر است، گفت: احداث این شهرک نیازمندی‌ مسکن مردم ملایر را رفع کرده و زمینه اسکان بیش از ۴۶ هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

به گزارش ماد _ دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ی بزرگ ۵۱۵ هکتاری « شهرک ایمان و امید » ملایر اظهار داشت: فضای عمرانی در استان همدان هماهنگ و منسجم است و برای پیش‌برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی و انقلابی ایران قوی، در بین دستگاه‌های اجرایی استان وحدت وجود دارد.

وی افزود: شهرک ایمان به مساحت ۱۹۷ هکتار و شهرک امید به مساحت ۲۵۷ هکتار با ظرفیت اسکان بیش از ۴۶ هزار نفر در نزدیکی شهر ملایر احداث خواهد شد و ۱۰‌ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است .

استاندار همدان ادامه داد: در فاز اول این پروژه ۸ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ۱۰۰۰ قطعه زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان واجد شرایط تحویل خواهد شد که با احداث شهرک ایمان و امید، نیازمندی‌ مسکن مردم شریف ملایر رفع و باعث رضایت‌مندی شهروندان خواهد شد.

قاسمی فرزاد آغاز عملیات اجرایی شهرک ایمان و امید را یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ شهرستان ملایر عنوان کرد و یادآور شد: با این اقدام ۵۱۵ هکتار به حریم شهر ملایر اضافه خواهد شد که نقطه‌ی عطفی برای این شهرستان است.

گفتنی است در این مراسم مردم شریف منطقه‌ی گلدره از دکتر قاسمی‌فرزاد به دلیل اختصاص زمین‌هایی که سال‌ها قدرت کشت نداشت و بایر مانده بود و با تدبیر استاندار همدان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن جهت ساخت و تأمین مسکن برای مردم ملایر درنظر گرفته شد، تقدیر و تشکر کردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا