آخرین خبرهمدان

۳۷ هزار واحد مسکونی در استان همدان در حال احداث است

استاندار همدان عنوان کرد: با پیگیری‌های بسیار خوب مدیران استانی، تأمین زمین در تمام شهرها انجام شده و ۳۷ هزار واحد مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان در حال احداث است.

به گزارش ماد _ دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین واگذاری ۷۰۰ قطعه زمین به ۸۸۱ خانواده در راستای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، گفت: در ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر ۲۰۰ واحد مسکونی شهری و ۲هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی و ۵ هزار قطعه زمین در روستاها واگذار شد.

 

وی افزود:با پیگیری‌های بسیار خوب مدیران استانی، تأمین زمین در تمام شهرها انجام شده و ۳۷ هزار واحد مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان در حال احداث است.

 

استاندار همدان تصریح کرد: از این ۷۰۰ قطعه زمین، تعداد ۴۴۸ قطعه در قهاوند و همدان، ۶۴ قطعه در نهاوند، ۵۵ قطعه در کبودرآهنگ ، ۶۲ قطعه در فامنین و ۳۵ قطعه نیز در درگزین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار شد که در این راستا از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی که در جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشتند، قدردانی می‌کنم.

 

قاسمی فرزاد همچنین کلنگ زنی دو شهرک ایمان و امید را اقدامی تاریخی توسط دولت سیزدهم در راستای خدمت‌رسانی به مردم ملایر عنوان کرد و گفت : در۲۰۳ روستا، بنياد مسکن انقلاب‌اسلامی ظرفیت واگذاری زمین برای مهاجرت معکوس مردم شریف به روستاها را دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا