آخرین خبرقم

کمیته تولید محتوای فرهنگی سال آینده در قم تشکیل می‌شود

استاندار قم مسائل فرهنگی را از برنامه‌های مدیریت ارشد این استان نام برد و گفت : از سال آینده کمیته تهیه محتوا فرهنگی و مذهبی در سنین مختلف در این استان تشکیل خواهد شد.

به گزارش ماد _ دکتر سید محمد آقامیری در پنجمین جلسه کار گروه اجتماعی استان قم افزود:‌ دراین راستا همه دستگاه‌های اجرایی در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی باید نهایت تلاش خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: به دلیل حضور حضرت فاطمه معصومه(س) در قم و وجود مسجد مقدس جمکران، قم یک شهر مذهبی بوده و فرهنگ آن باید متناسب با این مساله باشد.

استاندار قم تصریح کرد: مسائل فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت استان بوده و در سال آینده برای این موضوع برنامه‌ریزی‌های مهمی خواهیم داشت تا شان حضرت معصومه(س) حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه در استان قم بیش از ۶۰۰ مرکز پژوهشی در زمینه مذهبی وجود دارد، اضافه کرد : کار فرهنگی باید با برنامه منظم و منسجم و از سنین پایین صورت گیرد چرا که بهترین زمان برای تربیت فرزندان از سن ۵ سالگی است.

استاندار قم تاکید کرد: کار فرهنگی نباید با آزمون و خطا همراه باشد بلکه باید کاملا علمی و تخصصی انجام شود، دراین راستا برنامه منسجم برای سنین مختلف جهت تقویت اعتقادات دانش آموزان ضروری است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا