آخرین خبرکرمانشاه

سفر به اقلیم کردستان بسترساز فرصت‌های جديد اقتصادی برای استان است

استاندار کرمانشاه سفر اخیر مدیریت ارشد استان به اقلیم کردستان را بسترساز ايجاد فرصت‌های جديد تجاری و اقتصادی برای کرمانشاه دانست و گفت: در این سفر ميزهای مشترک کاری میان کرمانشاه و حلبچه، سلیمانیه و اداره مستقل گرمیان مصوب شد و قصد داریم مشابه این میزها را با مشارکت چند استان دیگر عراق هم تشکیل دهیم. 

 

به گزارش ماد _ محمدطیب صحرایی عصر روز پنج شنبه ۲۴ اسفندماه در جمع صنعتگران و معدن کاران استان کرمانشاه که با حضور معاون اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی برگزار شد؛ عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم مدیریت ارشد استان در روزهای پایانی سال، جمع بندی اهداف و اولویت‌های استان در سال آینده است.

استاندار کرمانشاه گفت: با این راهکار تلاش می کنيم گشایش تازه‌ای برای اجرایی شدن مصوبات سفرهای مقامات ارشد کشور به استان هم ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: نمونه این برنامه در حوزه مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان نیز در حال انجام است تا از این ظرفیت برای پیشرفت استان به شکل مناسبی استفاده شود.

صحرایی بر برگزاری دیدارهای منظم با صنعتگران و تولیدکنندگان استان در قالب نشست های کاری و عملیاتی تاکید کرد و گفت: سازمان صمت و خانه صنعت و معدن با بررسی و دسته بندی مشکلات و موانع پیش روی فعالان حوزه های مختلف صنعتی، معدنی، دانش بنیان و …، این موضوعات را در نشست‌های مشترک مطرح کنند تا در یک برنامه زمانی و عملیاتی مشخص برای حل آن ها اقدام شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش سفر اخیر مدیریت ارشد استان به اقلیم کردستان را بسترساز ايجاد فرصت‌های جديد تجاری و اقتصادی برای کرمانشاه دانست و گفت: این سفر در عالی ترین سطح و با استقبال رسمی استاندار حلبچه در مرز شوشمی، دیدار با استاندار سلیمانیه و بدرقه رسمی رئیس اداره مستقل گرمیان تا مرز خسروی صورت گرفت که نشان از سطح ممتاز مناسبات با اقلیم کردستان دارد‌.

استاندار کرمانشاه گفت: در این نشست ميزهای مشترک کاری میان کرمانشاه و حلبچه، سلیمانیه و اداره مستقل گرمیان مصوب شد و قصد داریم مشابه این میزها را با مشارکت چند استان دیگر عراق هم تشکیل دهیم.

در این نشست صمیمانه برخی از فعالان حوزه صنعت و معدن مشکلات و موانع این حوزه را با مدیر ارشد استان و مدیران دستگاه‌های مختلف در میان گذاشتند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا