علم پزشکیعلم و تکنولوژيعلمی و فناوری

مشارکت بیش از ۵۰۰ شرکت در ایران هلث ۱۴۰۳

دبیر نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳، از نام‌نویسی بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: روند ثبت‌نام شرکت‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش ماد از روابط عمومی ایران هلث، امین رضا خالقیان اظهار داشت: بیش از ۲۵ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی تاکنون جهت برگزاری بیست و پنجمین دوره این نمایشگاه اختصاص یافته است که در صورت نیاز قابل افزایش نیز خواهد بود.

وی افزود: هماهنگی های لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این رویداد مهم کشور با سازمان‌های دولتی، تشکل‌ها، انجمن‌های حوزه سلامت و فعالان صنعت صورت گرفته است.

خالقیان ادامه داد: تا به این لحظه درخواست‌های ثبت شده از شرکت‌های خارجی در قالب غرفه‌های ارزی به بیش از چهار هزار مترمربع رسیده است و امید داریم میزبان شرکت‌های خارجی بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته این نمایشگاه باشیم.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به پایگاه iranhealth۲۰۲۴.ir مراجعه کنند.

نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳

نمایشگاه ایران هلث به عنوان مهمترین رویداد در حوزه تجهیزات و خدمات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی در منطقه که سالانه تعداد زیادی از شرکت های توانمند در آن حضور دارند، فرصتی مغتنم برای شرکت های فعال داخلی و بین المللی است.

در این صنعت، دستاوردها و محصولات آنها در معرض بیش از ۲۵ هزار بازدیدکننده متخصص و دست اندرکاران این صنعت قرار می گیرد و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و جهت گیری این رشد، صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی آن را هدایت می کند.

ایران هلث بیست و پنجم از ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ۱۴۰۳ به همت پارک فناوری پردیس در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا