آخرین خبرهمدان

تببین دستاوردهای نظام با برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای دانشجویان

استاندار همدان بر برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت جهت تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت برای دانشجویان تاکید کرد و گفت:اجرای این مهم امید آفرینی و نشاط را بین دانشجویان توسعه خواهد داد.

به گزارش ماد _  علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با اعضای هیأت رئیسه‌ دانشگاه بوعلی‌سینا همدان افزود: ایران اسلامی اکنون در حال یک جنگ تمام عیار ترکیبی است که با تدبیر رهبر معظم‌ انقلاب در خارج از مرزها کنترل شده و به داخل کشور کشیده نشده است.

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی نقشه‌ شوم ایجاد ناامنی در ایران اسلامی را در سر دارد که باید با هوشیاری، امنیت ملی را حفظ کرد.

 

استاندار همدان تصریح کرد: ساخت ساختمان اجلاسیه دانشگاه بوعلی‌سینا یکی از اقدامات خوبی است که امیدواریم با توجه ویژه وزیر علوم هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

 

قاسمی فرزاد یادآور شد : در دانشگاه صنعتی همدان تبدیل علم به محصول و کالا و ارتباط نزدیک با مراکز و واحدهای تولیدی و کارخانجات صنعتی از نکات و راهبردهای حائز اهمیت است که باید بیش‌از پیش دنبال شود.

 

وی اضافه کرد: تأثیر دانشگاه در افزایش کیفیت محصولات، بهره‌وری و دانش‌بنیان‌کردن تولید، امری ضروری است و دانشگاه صنعتی همدان در این مسیر نقش بی‌بدیلی دارد.

 

قاسمی فرزاد گفت: پژوهش و فعالیت در زمینه‌ هوش مصنوعی که در آینده نیز نقش بیشتری در جامعه پیدا می‌کند و جایگزین عوامل انسانی برای کاهش خطاهای سیستمی و ساختاری خواهد بود، به عنوان یک مأموریت به دانشگاه صنعتی همدان داده شده است.

 

نماینده عالی دولت در استان همدان بیان داشت: در استان همدان منابع معدنی بسیاری وجود دارد که بهره‌برداری از آنها مستلزم استفاده از علم و دانش به‌روز و کارآمد است.

 

استاندار همدان همچنین در این جلسه از مردم این استان برای حضور پُرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و گفت:برای داشتن چنین مردم بصیر، ولایتمدار و دینداری خدا را شکر می‌کنیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا