آخرین خبرهمدان

دستگاه اوزون‌زنی در تصفیه‌خانه شیخی‌جان همدان نصب می‌شود

استاندار همدان گفت: برای تکمیل فرآیند تصفیه یک دستگاه اوزون زنی با حمایت و قول مساعد وزیر نیرو جهت تامین اعتبار مورد نیاز در تصفیه خانه شیخی جان همدان نصب خواهد شد. 

به گزارش ماد _ دکتر علیرضا قاسمی فرزاد در بازدید از تصفیه‌خانه شیخی‌جان همدان اظهار داشت: دولت سیزدهم پروژه‌های انتقال آب بسیاری را در سطح کشور به نتیجه رسانده که همدان نیز در زمره همین اقدامات بوده و پروژه انتقال آب از سد تالوار که در طول ۱۷ سال فقط ۳۰ درصد پیشرفت داشت در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی با دستور اکید رئیس‌جمهور محترم و حضور جهادی و انقلابی وزیر نیرو در کمترین زمان ممکن در مدت ۶ ماه به نتیجه رسید.

وی با اشاره به اینکه معاونین وزیر نیرو دو ماه در زمان بحران آب بصورت شبانه‌روز در استان حضور داشتند و امور را پیگیری می‌کردند، افزود: دولت مردمی سیزدهم در تمام عرصه‌ها پروژه‌های نیمه تمام سال‌های گذشته را تکمیل کرد و تصفیه‌خانه پیشرفته و عظیم شیخی‌جان در مدت یکسال احداث شد.

استاندار همدان با ذکر این نکته که بررسی‌های دانشگاه علوم‌پزشکی و آزمایشگاه وزارت نیرو و آزمایشگاه‌های استانی و کشوری معتبر از سالم و بهداشتی بودن آب حکایت دارد ، یادآور شد: آرسنیک آب انتقالی پس از تصفیه‌ به حد صفر می‌رسد در حالی که حد مجاز استاندارد جهانی آرسنیک ۱۰ است.

نماینده عالی دولت در استان همدان در پایان بیان داشت: برای تکمیل فرآیند تصفیه یک دستگاه اوزون زنی با حمایت و قول مساعد وزیر نیرو جهت تامین اعتبار مورد نیاز در تصفیه خانه شیخی جان همدان نصب خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا