حوادث

برنامه هولناک برای قتل مادربزرگ و عمو

پسر جوان در جنایتی هولناک مادربزرگ و عمویش را در شهرستان ملارد با ضربه‌های چاقو کشت. او پس از جنایت به دیدن مادرش رفت و به محل جنایت بازگشت.

به گزارش ماد هفدهمین روز بهار امسال زنی هراسان در تماس با پلیس ۱۱۰ از جنایتی هولناک در شهر ملارد خبر داد. این زن وحشت‌زده به پلیس ‌گفت دو عضو خانواده همسایه‌اش غرق در خون هستند.پس از این تماس تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران همراه بازپرس جنایی در محل قتل حاضر شدند. جسد غرق در خون زن میانسال و پسرش در فاصله کمی از هم روی زمین افتاده بود. بررسی خانه نشان می‌داد قاتل به راحتی وارد خانه شده و آثاری از ورود به زور روی در دیده شد. این سرنخ احتمال قتل از سوی قاتلی آشنا را مطرح کرد. قاتل با انگیزه انتقام وارد خانه شده و با ضربه‌های مرگبار چاقو به صورت و گردن مادر و پسر وارد کرده بود.همسایه مقتولان که با پلیس تماس گرفته بود، در جریان تحقیقات گفت: زن میانسال و پسرش در این خانه زندگی می‌کردند. گاهی نیز نوه پسری این زن به خانه‌شان می‌آمد. از دیروز متوجه غیبت آنها شده و به ماجرا مشکوک شدیم. امروز که به خانه‌شان رفتم با جسدآنها رو‌به‌رو شدم وبا پلیس تماس گرفتم.کارآگاهان در ادامه به بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه و تحقیقات محلی پرداخته و دریافتند، یک روز قبل از کشف جسد پسر ۱۸ساله هراسان از این خانه بیرون آمده است. این موضوع فرضیه قتل به دست پسر جوان به نام نوید را مطرح کرد و با اعلام گزارش پزشکی قانونی هیچ شکی باقی نماند که قتل توسط نوید رخ داده است. بر اساس گزارش پزشکی قانونی قتل یک روز قبل و همزمان با حضور نوید در این خانه رخ داده بود.بازپرس جنایی هم دستور بازداشت نوید را صادر کرد. در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد پسر جوان فرزند طلاق بوده و پدرش در زندان است و مادرش هم در یکی از شهرهای استان سمنان زندگی می‌کند. ماموران که احتمال می‌دادند نوید به خانه مادرش رفته باشد، به آنجا رفتند اما متهم به قتل چند ساعت قبل آنجا را ترک کرده بود. ردیابی‌ها مشخص کرد نوید در مسیر تهران است که با رصد لحظه به لحظه، او را در تهران شناسایی و پس از پنج ساعت تعقیب و مراقبت، سرانجام در ملارد دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی غرب استان تهران منتقل کردند.

طلاق؛ تاوانی سخت برای فرزندان
سرهنگ فضل‌ا… سواری‌پور، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران دراین باره به خبرنگار جام‌جم گفت: متهم درتحقیقات مدعی شده با مادربزرگ و عمویش اختلاف داشته وگاهی به دلیل شرایط زندگی‌اش ازسوی آنها تحقیرمی‌شده است. به همین خاطر دو روز قبل از قتل با آنها دوباره درگیر شده و روز حادثه با ورود به خانه‌شان هر دو را کشته است. متهم با دستور قضایی در بازداشت به سر می‌برد تا انگیزه اصلی‌اش از قتل مشخص شود.‌وی خاطر نشان کرد‌: ‌بررسی گذشته این متهم نشان می‌دهد او در یک خانواده نابسامان بزرگ شده است. پدر در زندان و مادر در شهر دیگری زندگی می‌کرد. رشد در زندگی‌های نابسامان یکی از دلایل سوق افراد به خصوص نوجوانان و جوانان به سمت خلاف و جرم است‌. متاسفانه زوجین بدون توجه به آینده فرزند خود تصمیم به طلاق و جدایی می‌گیرند و این تصمیم تاوان سختی برای فرزندان دارد.‌

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا