آخرین خبر

رشد ۴ برابری درخواست های مردمی نشان اعتماد به دولت مردمی است

استاندار سمنان عنوان کرد: نامه ها و درخواست های مردمی در دور دوم سفر ریاست جمهور به استان با رشد ۴ برابری نسبت به سفر اول به حدود ۱۲۰ هزار نامه و درخواست رسید‌ که از اعتماد مردم به دولت سیزدهم حکایت دارد.

به گزارش ماد _ سید محمد رضا هاشمی در جلسه شورای اداری استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ، آیت الله شاهچراغی و همچنین تمامی دست اندرکاران برگزاری سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان و اقشار مختلف مردم بواسطه استقبال گرم و پرشور، گفت: ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم با تاکید آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور، امید آفرینی و ارتقاء امید در بین مردم است.

 

وی افزود: حضور پر شور و گرم مردم استان در آیین استقبال، برگزاری مطلوب دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و رضایت مجموعه هیات دولت و شخص آیت الله رئیسی، نیازمند شکرگزاری بوده و وظیفه ما را برای خدمتگزاری مطلوبتر و بیشتر به مردم سنگین تر می سازد‌.

 

هاشمی خاطر نشان کرد: برگزاری جشن راه اندازی مجدد ۲۰۱ واحد راکد، بهره برداری از فاز ۳ و ۴ نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان و همچنین واگذاری زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به خانوار های واجد شرایط از جمله اقدامات ارزنده ای است که در سفر دور دوم بوقوع پیوست.

 

استاندار سمنان بیان داشت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان با پیگیری های مطلوب صورت گرفته در راستای اجرای مصوبات دور اول سفر، بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان افزایش یافت که امری بسیار ارزنده است‌.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مدیران پیگیر مصوبات سفر های صورت گرفته به شهرستان ها، بخش‌ها و روستاها به صورت ویژه بوده و در سال جدید نیز به صورت میدانی و پار کار در جای جای استان بوده و ارتباط با مردم را با جدیت دنبال کنند.

 

استاندار سمنان در پایان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان ، تحقق شعار سال، جذب ۱۰۰ درصدی و کامل اعتبارات استان تا قبل از پایان مهلت قانونی، جذب تسهیلات تبصره ۱۸ با همکاری بانک های عامل استان، صرفه جویی در مصرف آب، تسریع در اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن و سایر موارد از جمله اولویت های استان در سال ۱۴۰۳ است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا