آخرین خبر

استاندار سمنان:
۴ هزار و ۵۰۰ نفر از محل احیای واحد های راکد سمنان صاحب شغل شدند

استاندار سمنان احیای ۲۰۱ واحد راکد را از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در این استان ذکر کرد و گفت: با احیای این واحدها ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در سمنان ایجاد شده است.

به گزارش ماد _ سید محمد رضا هاشمی روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان داشت: دستیابی به رشد اقتصادی مثبت، احیاء واحد های راکد، کاهش تورم، ایجاد فرصت شغلی برای بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از محل احیاء واحدهای راکد و سایر موارد از جمله دستاورد های بدست آمده در استان سمنان در دولت سیزدهم تاکنون است.

وی افزود: در ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲، با اقدامات صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد انتخابات استان، انتخابات به بهترین شکل ممکن به انجام رسید.

هاشمی ادامه داد: استان سمنان بواسطه تدین و دینداری جزو استان های موفق در طرح عفاف و حجاب و رعایت مردم در این حوزه است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای موفق طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان، امروز معتاد متجاهر در استان وجود نداشته و زمینه بازگشت به خانواده و اشتغال برخی از این افراد نیز فراهم شد.

استاندار سمنان اظهار داشت: درصد باسوادی در استان سمنان از سطح میانگین کشوری بالاتر بوده و این استان به عنوان یک استان دانشگاهی شناخته می شود.

هاشمی گفت: امروز انشالله از وجود آقای فرج الله شوشتری، فرزند شهید والامقام شوشتری، از مدیران موفق، متخصص، متدین، مخلص و متواضع در استان سمنان بهره مند خواهیم شد.

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: از تلاش ها و همراهی های آقای ریواده، در مسند معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تقدیر و تشکر کرده و برای آقای شوشتری، فرزند شهید والامقام شوشتری در این مسئولیت آرزوی توفیق دارم.

استاندار سمنان در پایان گفت: تلاش برای تحقق شعار سال، حفظ امنیت و وحدت استان، پیگیری مصوبات سفر دور دوم رئیس جمهور به استان، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن، برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان، تحقق سیاست ها و برنامه ها در حوزه جوانی جمعیت و سایر موارد از جمله مقوله هایی است که باید در حوزه معاونت سیاسی به صورت جد در دستور کار باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا