آخرین خبر

۲۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح های راهداری استان بوشهر تخصیص یافت

استاندار بوشهر گفت: با انعقاد تفاهم نامه بین استانداری بوشهر و سازمان راهداری کشور، ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت

به گزارش ماد _ احمد محمدی زاده در حاشیه انعقاد تفاهم نامه بین استانداری بوشهر و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار داشت: این تفاهم نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی به منظور تامین منابع مالی طرح های اولویت دار راهداری استان و رفع نقاط حادثه خیز در استان بوشهر بین استانداری و سازمان راهداری کشور منعقد شده است.

 

وی بیان کرد: رفع نقاط پرحادثه، لکه گیری روکش راه های شریانی و کریدوری، لکه گیری و روکش راه های اصلی و فرعی و روستایی، بهسازی و نگهداری ابنیه فنی و پل‌های بزرگ، احداث و نگهداری واحدهای راهداری، ماشین آلات و تجهیزات و تامین تجهیزات ایمنی راه های استان از جمله مهم‌ترین مواردی است که با این اعتبار، اجرا می شوند.

 

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۱۶ طرح و پروژه راهداری مشمول این تفاهم نامه هستند، خاطر نشان کرد: بهسازی محور نمازگاه- تنگ‌ارم، لکه گیری و روکش محور دیلم- بهبهان و تکمیل واریانت گردنه عامری، فاز اول بهسازی و تعریض محور شیف- گناوه به طول ۲۰ کیلومتر، احداث و بهسازی پل دورودگاه و بهسازی و تعریض محور دلوار – محمدعامری از جمله این طرح ها هستند.

 

محمدی زاده تصریح کرد: رفع ۵ نقطه پرتردد و حادثه خیز استان، احداث پل گشویی گناوه، لکه گیری و روکش راه های اصلی و تامین قیر راه های فرعی و روستایی،بهسازی و تعریض محور بندرریگ- گناوه به طول ۱۲ کیلومتر، بهسازی محور جم- سیراف و بهسازی تعریض محور شُنبه- ناصری نیز از دیگر پروژه های این تفاهم نامه هستند.

 

وی ابراز داشت: ۴۰ درصد اعتبار لازم توسط استانداری بوشهر در دوره یکساله(۱۴۰۳) و ۶۰ درصد اعتبار لازم نیز توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در دوره یکساله(۱۴۰۳) تامین و ابلاغ می شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا