آخرین خبرایلام

استاندار ایلام:
۴۰هزار نفر در قالب اردوهای روایت پیشرفت از مراکز صنعتی استان ایلام بازدید کردند

استاندار ایلام از بازدید ۴۰هزار نفر در قالب اردوهای روایت پیشرفت از مراکز صنعتی این استان خبر داد و گفت: بیشترین بازدیدها به ترتیب از پتروشیمی ایلام، پالایشگاه گاز ایلام، کارخانه سیمان و پترو پالایش دهلران بوده است. 

به گزارش ماد _ دکتر حسن بهرام‌نیا در جلسه شورای اداری استان ایلام که با حضور رییس شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شد با اشاره به اهمیت روایت پیشرفت دستاوردهای نظام و دولت گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تاکنون حدود ۴۰ هزار نفر در قالب تور گردشگری اردوهای روایت پیشرفت از اماکن صنعتی تعیین شده در سطح استان بازدید کردند.

 

وی اظهار کرد: از این تعداد ۸ هزار نفر در حوزه دانش‌آموزی و مابقی نیز از اقشار مختلف شامل کارکنان و خانواده‌های آنان، دانشجویان، فرهنگیان، جامعه‌پزشکی، هنرمندان و … بوده است.

 

دکتر بهرام‌نیا میانگین سنی بازدیدکنندگان در اردوهای روایت پیشرفت را ۱۸ تا ۲۵ سال عنوان کرد و افزود: بیشترین بازدیدها به ترتیب از پتروشیمی ایلام، پالایشگاه گاز ایلام، کارخانه سیمان و پترو پالایش دهلران بوده است.

 

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: همچنین برای نخستین بار در راستای روایت پیشرفت توسط نسل نوجوان و دانش‌آموزان، زنگ انشاء با موضوع روایت پیشرفت به صورت همزمان در سراسر استان نواخته شد و حدود ۹۰ هزار دانش‌آموز در قالب این طرح، دستاوردهای دولت را روایت کردند که برگزیدگان در اجلاسیه استانی روایت پیشرفت مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

استاندار ایلام اضافه کرد: در همین رابطه برگزاری دوره‌های ویژه برای تربیت راویان پیشرفت با اولویت نسل جوان برای استفاده در اردوهای روایت پیشرفت در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی یادآور شد: برای اولین بار در استان ایلام زمینه تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم در استان در ۶۰ برنامه و مجموع ۱۲۰۰ دقیقه در شبکه استانی ایلام توسط استاندار، معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی فراهم شد.

 

به گفته دکتر استاندار ایلام، نخستین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت با هدف معرفی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برتر استان در آینده‌ای نزدیک در مرکز استان برگزار می‌شود.

 

استاندار ایلام در ادامه گفت: در این دولت حدود ۱۱۰ سفر شهرستانی به انجام رسید و در عمده سفرهای شهرستانی که در روزهای پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل انجام شد با مردم دیدار چهره به چهره داشتیم. از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ دیدار چهره به چهره مردم با استاندار ایلام در استانداری انجام و در این یازده برنامه با یک هزار و ۲۰ نفر دیدار شد.

 

دکتر بهرام نیا تصریح کرد: همچنین علاوه بر این سفرهای شهرستانی ودیدار مردمی ، در دفتر استانداری و میز خدمت و نماز جمعه به‌صورت چهره به چهره و در سامانه سامد از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخ‌گوی مشکلات و مطالبات مردم به‌صورت تلفنی بودیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا