آخرین خبرهمدان

احیا و تقویت واحدهای تولیدی یکی از اصول دولت مردمی است

استاندار همدان گفت :احیا و تقویت واحد های تولیدی یکی از اصول دولت مردمی و انقلابی ایران قوی است به نحوی که در این دولت کارخانجات و مراکز تولیدی بسیاری احیا شده است

به گزارش ماد _ دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان در سال جاری، احیا و تقویت واحدهای تولیدی را یکی از اصول دولت مردمی ایران قوی عنوان کرد که موجب شده کارخانجات و مراکز تولیدی بسیاری فعال و به چرخه تولید بازگردند.

وی افزود: در این جلسه سه مصوبه برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی به تصویب رسید و دستورات لازم برای رفع این مسائل صادر شد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در این جلسه، مقرر شد مجوز میزان برداشت آب یک کارخانه تولید آرد اصلاح شود،همچنین مشکل عدم امکان دریافت تسهیلات یک شرکت دارویی در سامانه جامع تجارت بررسی و مدارک مربوطه در راستای مساعدت و تسهیل‌گری به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارسال شد.

استاندار همدان خاطر نشان کرد:موضوع تخصیص ارز یک شرکت تولید تجهیزات پزشکی که منوط به ثبت اولویت در وزارت صمت است نیز مورد دیگری بود که توسط اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان پیگیری شد تا در اسرع وقت موافقت ملی این امر دریافت شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا