آخرین خبر

به دنبال معرفی کردستان به عنوان مرکز شوافع جهان اسلام هستیم

استاندار کردستان گفت: به دنبال برگزاری کنگره‌ای بین‌المللی در استان و شهر سنندج برای معرفی استان کردستان به عنوان مرکز شوافع جهان اسلام هستیم.

به گزارش ماد _ اسماعیل زارعی‌کوشا در همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع، حج مقبول و سفری خاطره انگیز را برای حجاج استان از درگاه خداوند متعال خواستار شد و این سفر معنوی و عرفانی را غبطه برانگیز خواند و گفت: امیدواریم این سفر به سعادتمندی ابدی حجاج منجر شود‌

استاندار کردستان ضمن قدردانی از مجموعه حج و زیارت و مدیران کاروان‌ها در استان تصریح کرد: مدیریتی متمرکز برای کردستان شکل گرفته که کردستان حجاج سه استان را میزبان خواهد بود.

زارعی کوشا، کردستان را مظهر و نماد شیعه و سنی، برادری و همدلی عنوان کرد و گفت: امید که این جلوه برادری و وحدت در استان بروز و ظهور داشته باشد و پررنگ‌تر شود.

وی با بیان اینکه مردم کردستان مردمانی متدین هستند و استان از نظر جرایم عمومی در کشور رتبه آخر را دارد، یادآور شد: کمترین میزان سرقت در این استان اتفاق می‌افتد که بیانگر دین مداری و فرهنگمندی مردم استان است.

استاندار کردستان از برگزاری کنگره‌ای بین المللی در این استان برای معرفی کردستان و شهر سنندج به عنوان مرکز شوافع اسلام خبر داد.

وی ادامه داد : در راستای ارتقای هویت ملی می‌توانیم از این ظرفیت بزرگ فرهنگی استفاده کرده و تلاش کنیم کردستان به عنوان مرکز شوافع جهان اسلام شناخته شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا