آخرین خبرکرمانشاه

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه؛
هیچ متقاضی واجد شرایطی از طرح جوانی جمعیت محروم نخواهد شد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم قرعه کشی اهدای زمین در طرح جوانی جمعیت در منطقه بلوردی، گفت: به‌هر میزان که در استان متقاضی واجد شرایط داشته باشیم، این ظرفیت وجود خواهد داشت که زمین به متقاضیان اهدا شود.

به گزارش خبرنگار ماد رامین الماسی امروز یک شنبه _ بیست و ششم شهریور در مراسم قرعه کشی اهدای زمین در طرح جوانی جمعیت در منطقه بلوردی اظهار کرد: قانون جوانی جمعیت یک قانون مترقی است که می‌تواند به جامعه کمک کند و خوشبختانه ظرفیت بزرگی در ضلع شرقی شهر بیستون موسوم به «بلوردی» ایجاد شده و در آینده نیز می‌توانیم در صورت نیاز اراضی کناردستی را نیز به این طرح اضافه کنیم.

 

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اعلام اینکه با الحاق این اراضی تا چند سال آینده مشکلی برای اهدای زمین به واژگان شرایط در این طرح نخواهیم داشت، افزود: این اراضی دارای قابلیت‌های مناسبی برای اجرای طرح از لحاظ شیب مناسب، موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به شبکه سکونتگاهی استان دارد که مجاورت با شهر تاریخی بیستون و خوش آب و هوا بودن آن نیز به ویژگی‌های خاص آن اضافه شده است.

 

الماسی با اشاره به‌اینکه این اراضی از لحاظ طراحی ویژه به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی ایران رسیده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمام ملاحظات میراث فرهنگی و محیط زیستی از لحاظ مجاورت با اثر جهانی بیستون و منطقه حفاظت‌شده بیستون در این اراضی رعایت شده است‌.

 

وی یکی از مهمترین مأموریت این اداره‌کل را اجرای این طرح دانست و تاکید کرد: به دلیل اولویت قرار دادن این طرح توسط وزارتخانه متبوع و تاکید ویژه استاندار کرمانشاه بر سرعت اجرای آن، برنامه مناسبی تدوین شد که به سرعت و به‌دور از بروکراسی اداری، این طرح با فرایند مناسبی در مسیر اجرا قرار گرفت و اینک شاهد خروجی مناسبی از این کار هستیم.

 

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: منابع مالی از منابع دولت تأمین و در چند قسط به حساب اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تزریق و متعاقباً به حساب پیمانکاران برای اجرای طرح واریز خواهد شد و طبق ساختار پیش بینی شده، تمام خدمات رفاهی و معیارهای شهرسازی در آن رعایت می‌شود و در این طرح تنها به دنبال تعداد واحد بیشتر نیستیم و به دنبال کیفیت مناسب در ساخت و ساز هستیم که در آینده شاهد رفاه حال مردم در این شهرک باشیم

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا