اخبار استان ها

ساختار معاونت اقتصادی نیازمند تحول اساسی است

معاون اقتصادی استاندار کردستان گفت : ساختار معاونت اقتصادی نیازمند تحول اساسی است و پستهای این معاونت در قیاس با ماموریتی که دارد به هیچ وجه همخوانی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری ماد _ علی نوری در نشست معاونین اقتصادی استانداری های سراسر کشور که با حضور وزیر کشور، مشاور اقتصادی رئیس جمهور و رئیس کمیته ی امداد امام خمینی در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت :موضوع پیمان سپاری و رفع تعهد ارزی صادرکنندگان استان کردستان را رنج می دهد چرا که ۹۵ درصد صادرات ما با نرخ ریال انجام می شود در حالی که بانک مرکزی تولیدکنندگان را مجاب کرده رفع تعهد ارزی را با نرخ دلار انجام دهند که می طلبد در سطح کلان فکری اساسی برای این موضوع اندیشیده شود.

وی در ادامه گریزی نیز به مشکلات زیر ساختی در حوزه ی معاونت اقتصادی زد و گفت : ساختار معاونت اقتصادی تحول اساسی می خواهد و پستهای این معاونت در قیاس با ماموریتی که دارد به هیچ وجه همخوانی ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان همچنین با اشاره به ظرفیت های اقتصادی این استان خواستار توجه جدی به کمبود منابع بانکی و طرح ساماندهی مرز باشماق مریوان شد.

در پایان این جلسه از معاونت اقتصادی استاندار کردستان به جهت خدمات شایسته در پرداخت تسهیلاتِ اشتغالزایی به خانواده های تحت پوشش کمیته ی امداد امام خمینی در استان کردستان، از سوی ریاست محترم کمیته ی امداد کشور تجلیل به عمل آمد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا