اخبار استان هاهمدان

ایجاد ۱۱ هزار و پانصد فرصت شغلی در شش ماهه نخست سال جاری در همدان

استاندار همدان با اشاره به اینکه اشتغالزایی در این استان طی نیمه اول سال جاری بیش از میزان تعهد محقق شده است، گفت: امسال حدود ۲۰ هزار اشتغال تعهد داریم که اکنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی انجام شده و این تعداد بیش از تعهد ۶ ماهه اول سال است.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد ، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان با هم‌افزایی برگزار شد،اظهار داشت: اگر نگاه جهادی و اقدامات خودجوش مردم شریف و دستگاه‌های اجرایی و قرارگاه مرکزی سپاه پاسداران نبود، برگزاری دومین کنگره‌ی ملی ۸ هزار شهید استان میسر نمی شد لذا از اقدامات مردم شریف دارالمؤمنین همدان، فرمانده سپاه استان و اعضای دبیرخانه دومین کنگره‌ی ملی ۸ هزار شهید استان، مدیران دستگاه‌‌های اجرایی و تشریک مساعی مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر دست‌اندرکاران برگزاری کنگره‌‌ی شهدا استان قدردانی می‌کنم.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه اشتغالزایی در این استان طی نیمه اول سال جاری بیش از میزان تعهد محقق شده است، افزود: امسال حدود ۲۰ هزار اشتغال تعهد داریم که اکنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی انجام شده و این تعداد بیش از تعهد ۶ ماهه اول سال است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: ۹۴ درصد از دستگاه‌های اجرایی موافقت‌نامه‌‌های اعتباری خود را مبادله کرده‌اند و تسریع در روند تبادل موافقت‌نامه‌های دستگاه‌ها مورد تأکید است که می طلبد مدیران دستگاه‌های اجرایی ارائه سرفصل‌هایی جهت تأمین اعتبار را از وزارت متبوع پیگیری کنند.

همچنین در این جلسه به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تأکید شد؛ جذب اعتبارات تخصیصی از محل تملک دارایی و سفر رئیس‌جمهور محترم را در موعد مقرر پیگیری نمایند.

لازم به ذکر است امروز مصوبات حوزه نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده ۵ و کارگروه زیربنایی، در شورای برنامه‌ریزی و توسعه نیز تصویب شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا