اجتماعیکرمانشاه

فرماندار دالاهو‌: ٢۶ طرح در دهه مبارک فجر امسال در دالاهو افتتاح می‌شود

فرماندار دالاهو گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی  ۲۶ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید. 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، کرم محمدی افزود: برای تداوم پروژه های مختلف شهرستان بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد و اختصاص یافته  که تاکنون ۳۵ میلیارد آن محقق شده است. 

فرماندار دالاهو در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام آمد تا عزت،استقلال و آزادی در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران را در این مملکت نهادینه نماید. 

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون دل خوردن ها،مبارزات حق طلبانه و تقدیم دهها هزار شهید است. طی چهل و سه سال گذشته راهی بس دشوار،پرپیچ و خم و مملو از سنگلاخ را پشت سر گذاشته ایم.

وی اظهار داشت: مخالفان جمهوری اسلامی ایران بر این باور بودند که نظام ما تنها ۶ ماه دوام خواهد آورد. اما همگان دیدند و می بینند که این نظام وارد پنجمین دهه عمر با برکت خود شده است. این مهم، میسر نگردیده مگر با رهبری های خردمندانه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و حضور تمام قد ساکنان شرافتمند این سرزمین در همه صحنه های  قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی.

 

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا