آخرین خبرایلام

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

استاندار ایلام گفت: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام که ۳۰۱ پروژه را در بر می گیرد ۹۶ درصد اجرایی شده و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد. 

به‌ گزارش ماد _ دکتر حسن بهرام نیا در نشست مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان ایلام افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان ۴۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره ‌که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است‌ و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا