اجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاه

تردد در برخی محورهای اورامانات تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تردد در برخی محورهای اورامانات شامل روانسر-پاوه و نوسود – نودشه تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است. 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماد، سرهنگ “کیخسرو دستغیب” اظهار داشت: بارش برف که از دقایق ابتدایی بامداد امروز شاهد آن بوده ایم باعث کندی و اختلال در تردد شده است.

وی ادامه داد: به جز محورهای یاد شده تردد در بقیه راه ها بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است اما رانندگان حتما باید این وسیله را همراه داشته باشند و پلیس از تردد خودروهای فاقد آن جلوگیری خواهد کرد.

سرهنگ دستغیب تصریح کرد: در گردنه بیدسرخ کنگاور نیز هم اکنون شاهد بارش برف و مه غلیظ هستیم که رانندگان حتما باید جانب احتیاط را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین با اشاره به مه آلود بودن محورهای روانسر، صحنه، سنقروکلیایی، هرسین و کنگاور یادآور شد: رانندگی در چنین شرایط آب و هوایی نیازمند توجه بیشتر از سوی رانندگان است چرا که محدودیت دید ایجاد می شود.

وی پرهیز از شتاب و سرعت های غیرمجاز را از دیگر توصیه های پلیس به رانندگان عنوان کرد و گفت: سبقت ها خصوصا سبقت غیرمجاز آن هم در شرایطی که شاهد مه آلودگی راه ها هستیم کار بسیار خطرناکی است.

سرهنگ دستغیب در پایان از رانندگان خواست ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، در صورت الزم به این کار حتما وسایل گرمایشی همراه داشته باشند و از سالم بودن برف پاکن و لاستیک های خودرو اطمینان حاصل کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا