اجتماعیکرمانشاه

معاون عمراني استاندارکرمانشاه: عملكرد شركت آبفا در آبرساني روستايي قابل تقدير است

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در طرح‌های مهم و حیاتی خدمت رسانی مانند تامین آب شرب و برق باید بدون لحظه ای درنگ اقدام کنند زیرا این خدمات بخاطر کمبود اعتبار و دیگر مسایل تعطیل بردار نیست. 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد؛ «منوچهر فخري» روز شنبه در جلسه هفتگي بررسی وضعیت آب شرب شهر کرمانشاه با تقدیر از عملکرد شرکت آب و فاضلاب در خصوص اجرای پروژه های آبرسانی به روستاها گفت: همه دستگاه‌ها با مشکلات کمبود منابع مالی و مشکلاتی مواجه هستند اما در بحثی مانند تامین آب شرب مردم هیچ یک از این مسائل نباید جلوی کار ما را بگیرد باید با هم افزایی و هم اندیشی هر جور شده این مشکلات راحل و فصل کنیم.

او از همه دستگاه‌های ذیربط در بحث تامین آب شرب پایدار شهر کرمانشاه خواست با کارهای فنی کارشناسی شده با جدیت و ضرورت تمام در راستای اجرای پروژه‌ها مصوب شده اقدام کنند.

در این جلسه مقرر شد؛ اداره کل اوقاف استان کرمانشاه یک قطعه زمین اجاره ای برای احداث یک حلقه چاه در منطقه شیاد و میدان بار در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار دهد.

 استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۵۴۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

سرانه مصرف آب شرب در شهر کرمانشاه ۵۳ لیتر بیشتر از میانگین کشوری یعنی ۲۲۳ لیتر در شبانه‌روز است.

اکنون آب سد گاوشان پس از انتقال به تصفیه خانه «عمرمل» برای شرب در شهر کرمانشاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این تصفیه خانه اکنون روزانه ۲ هزار مترمکعب از آب سد گاوشان را تصفیه و به شبکه آب شرب شهر کرمانشاه تزریق می‌کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا