اجتماعیقضاییکرمانشاه

دادستان کرمانشاه: شهرداری زمینه زندگی بهتر شهروندان را فراهم کند

شهرام کرمی در نشست با شهردار و مدیران مناطق هشتگانه کرمانشاه که امروز(دوم اسفند) برگزار شد، با تاکید براینکه شهرداری باید بهترین خدمت را به شهروندان ارائه دهد، اظهارکرد: باتوجه به اینکه وقوع جنگ و بحران های دیگر سالهای گذشته باعث عقب ماندگی کرمانشاه از توسعه شهری شده، از شهرداری انتظار می رود که خدماتش را به گونه ای ارائه دهد که ضمن کمک به توسعه شهری، زمینه زندگی بهتر شهروندان را فراهم کند. 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، شهرام کرمی ادامه داد: بعلاوه، انتظار می رود که با زیباسازی فضای شهر و مبلمان هایی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی به ایجاد شور و نشاط بین مردم کمک کند. 

دادستان کرمانشاه در ادامه به ساخت و سازهایی غیرقانونی که گاها باعث مخدوش شدن چهره شهر هم می شود اشاره کرد و گفت: در این زمینه دادسرای کرمانشاه این آمادگی را دارد تا در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز با حمایت های قانونی لازم، پیشگیری مناسبی صورت گیرد. 

به گفته دادستان کرمانشاه برای رسیدگی به شکایات شهرداری، شعبه ویژه ای در دادسرای استان تشکیل می شود. 

وی در ادامه از شهرداری خواست تا در بحث معضل دستفروشان، وصول ماده صد، سرقت های تجهیزات شهرداری در سطح شهر، حاشیه نشینی و معضل ترافیک اقدامات لازم را برای کاهش آسیب ها در دستور کار قرار دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا