اجتماعیکرمانشاهمجلس

آیین کلنگ زنی واگذاری زمین رایگان در اسلام آباد غرب برگزار شد

نماینده مردم اسلام آباد غرب با اشاره به حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونانش در حوزه انتخابیه‌اش، از کلنگ زنی پروژه واگذاری زمین رایگان به مردم حوزه انتخابیه خود خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد،مجتبی بخشی پور با اشاره به برگزاری آیین کلنگ زنی واگذاری زمین رایگان با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین ایشان در سفر به شهرستان اسلام آباد غرب، از رایزنی با وزیر راه و شهرسازی در سفر استانی در خصوص مشکلات حوزه راه شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو و درخواست صدور سند در چندین محله شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو خبر داد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس، ایجاد ۲۰۰ شغل با بهره برداری از کارخانه فور آلیاژ منگنز متحده شرق آسیا با سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور معاونین وزیر امور اقتصادی و دارایی یکی دیگر از رویدادهای مهم حوزه انتخابیه خود برشمرد.

وی افزود: پیگیری مشکلات آب آشامیدنی روستاییان اسلام آباد غرب و دالاهو با حضور استاندار کرمانشاه و مسئولین آب و فاضلاب یکی دیگر از موضوعات پیگیری شده در هفته گذشته بود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی،  پیگیری و تحویل دستگاه MRI و افتتاح دستگاه سی تی اسکن بیمارستان اسلام آباد غرب به عنوان قطب درمان شهرستانهای غرب استان را از دیگر اقدامات خود در خوزه انتخابیه برشمرد.

وی اضافه کرد: بررسی وضعیت و همفکری برای توسعه بهداشت و درمان از جمله دوشیفته شدن مراکز درمانی بخش حمیل ، دهستان هرسم و بازدید میدانی از بیمارستان اسلام آباد غرب ( بخش اورژانس) بیمارستان در حال ساخت شهرستان دالاهو با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و دیدار با مردم شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو و برسی مشکلات آنها از دیگر برنامه‌های هفته گذشته بود.

وی یادآور شد: پیگیری و آغاز رسمی عملیات تکمیل چهارخطه نمودن محور اسلام آباد غرب _ پل دختر حد فاصل منطقه دیزگران تا گردنه شاهبداغ و بدره گرد تا حمیل و پیگیری تحقق حقابه از سند چناره برای روستاییان بخش حمیل از وزارت نیرو و استاندار در سفر به بخش حمیل و همچنین  برگزاری جلسه با وزیر ورزش برای تجهیز امکانات ورزشی مناسب در اسلام آباد غرب و دالاهو از دیگر موارد در دستور کار بود.

بخشی پور تصریح کرد: پیگیری اجرایی شدن گاز رسانی به روستاهای شهرستان اسلام آباد غرب و دالاهو و شهر ریجاب و نظارت میدانی و پیگیری مطالبات حوزه انتخابیه در برنامه‌های هفته گذشته قرار داشت./

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا