اقتصادیکرمانشاه

الزام فروشگاه های زنجیره ای به تشکیل تیم بازرسی و عرضه کالاهای تولید استان

جلسه کمیته اقدام جامع مشترک به ریاست دکتر باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور اعضای این جلسه برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، معاون استاندار در این جلسه اظهار داشت: کمیته اقدام مشترک اجرایی‌تر از تنظیم بازار است بنابراین بر تمام ابعاد بازار از تولید، عرضه، مصرف، تخلفات و…نظارت ویژه‌ ای دارد.

وی افزود: آنچه برای ما مهم است رضایتمندی مردم می‌باشد و شایسته نیست اقلام اساسی مورد نیاز مردم گرانتر از میانگین کشوری به دست‌ مردم برسد و به همین دلیل قاطعانه با هر تخلفی برخورد خواهیم کرد و پلمپ و ابطال پروانه از جمله این برخوردها خواهد بود. 

دکتر باباخانی بیان داشت: وجود فروشگاه‌های بزرگ برای تسهیل دسترسی شهروندان است و با توجه به فروش سیستمی و صندوق مکانیزه این فروشگاه ها هیچگونه تخلفی را از آنها نمی‌پذیریم.

معاون استاندار ایحاد سیستم خودنظارتی برای فروشگاه‌های بزرگ را الزامی دانست و گفت: تمامی فروشگاه های زنجیره ای موظفند ظرف ۷۲ ساعت مشکل ارائه فاکتور را حل کنند. 

دکتر باباخانی در پایان اظهار داشت: خرید فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ از محصولات تولید استان الزامی و از مصوبات ستاد تنظیم بازار و از تاکیدات استاندار محترم می‌باشد که این امر گامی اساسی در جهت حمایت از تولیدات داخلی استان است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا