کرمانشاه

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در سنقروکلیایی برگزار شد

نشست ستاد اجرایی خدمات سفر در سنقروکلیایی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، فرماندار سنقروکلیایی، معاونین فرماندار و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان صبح امروز در سرسرای فرمانداری شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد. 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد ، حسین خوش اقبال در این نشست با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و سال نو و همچنین اعیاد شعبانیه گفت: اقدامات ستاد خدمات سفر شهرستان در راستای معرفی شهرستان و استقبال از مسافرین مطلوب و مثبت است. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: شهرستان سنقروکلیایی با وجود ویژگی های منحصر به فرد و همچنین مردمان خونگرم و بافرهنگ و همچنین طبیعت زیبا از پتانسیل ها گردشگری خوبی برخوردار است. 

 

وی با بیان اینکه مسافرت ها در چند سال اخیر به علت کرونا محدود شده بود تاکید کرد: اکنون باید از پتانسیل گردشگران در زمان باقیمانده برای معرفی استان و شهر های استان حداکثر استفاده را برد. 

 

فرماندار سنقروکلیایی نیز در این نشست گزارشی از فعالیت ستاد خدمات سفر شهرستان و اقدامات انجام شده و مسائل شهرستان در حوزه های مختلف را بیان کرد. 

 

غلامرضا مرتضوی از ارزیابی آمادگی دستگاه ها در قبل از شروع ایام تعطیلات و آماده باش دستگاه ها در این ایام خبر داد. 

 

آمادگی پایگاه های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، نیرو انتظامی، راهداری و همچنین کلیه دستگاه های خدمات رسان و پیش بینی محل های اسکان مسافران، شیفت بندی خبازی ها، داروخانه ها و توجه به زیباسازی شهری در این ایام از مواردی بود که فرماندار سنقروکلیایی در این جلسه به آن اشاره کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا