اجتماعیقضاییکرمانشاه

سهم استان کرمانشاه حدود یک دهم از کل ملاقاتهای قضایی سراسر کشور

دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در آخرین دوشنبه فروردین ماه مطابق هر دوشنبه، وقت خود را به دیدار با مردم اختصاص داد و در حاشیه این دیدارها ضمن تأکید بر حصول نتیجه درخواست های مردمی یادآور شد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۲۵ هزار نفر توسط مسئولین قضایی استان کرمانشاه ملاقات صورت گرفته است و از این حیث بیش از یک دهم ملاقات سراسر کشور را به خود اختصاص داده ایم.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه این هفته نیز با ۱۸۰ نفر از مراجعین ملاقات و ضمن استماع مشکلات حقوقی و قضایی آنان، دستورات لازم را جهت رسیدگی صادر کرد.

 

دکتر توسلی زاده با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۲۵ هزار ملاقات مردمی توسط مسئولین قضایی استان انجام شده است، یادآور شد: در سال گذشته حدود یک میلیون ملاقات مردمی توسط مسئولین قضایی کشور انجام‌ شده که بیش از یک دهم آن سهم استان کرمانشاه بوده است.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص لزوم ارتباط مسئولین با مردم و تأکیدات رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه و مفاد سند تحول، در برنامه هفتگی ملاقاتهای مردمی، ضمن اطلاع از مشکلات مردم، اقدامات لازم جهت رسیدگی به مسائل و رفع موانع پیش روی آن ها صورت می‌گیرد.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان ساخت: درخواست‌های مراجعین تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌شود.

 

درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده‌ها و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا