اجتماعیکرمانشاه

تاکید استاندار کرمانشاه بر حضور همگانی در راهپیمایی روز قدس

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت روز قدس بر حضور همگانی و با شکوه مردم استان در این راهپیمایی تاکید کرد. 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد؛ بهمن امیری‌مقدم در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس که امروز در سالن شهید سلیمانی استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس از قدرت تبلیغاتی بین المللی و جهانی برخوردار است از این رو باید همه امکانات و توان را برای حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در آن بکار بست.

 

وی با اشاره به شرایط فعلی منطقه و جهان اسلام، آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف را فراموش ناشدنی و ماندگار دانست و گفت: امروز ثمره بنیان مبارک و با اهمیتی که امام راحل تحت عنوان روز قدس بنا گذاشتند را می توان در بیداری فلسطین در جبهه مقاومت و مبارزه گسترده شده از سنگ به موشک را مشاهده کرد.

 

امیری‌مقدم حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را تقویت کننده نیروی مقاومت در منطقه دانست و افزود: فریاد بیداری اسلامی و پشتیبانی ملت‌ها از مردم مظلوم فلسطین، روحیه بخش جهان اسلام و خنثی کننده خیال‌های باطل برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه خواهد بود.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به برگزار نشدن این راهپیمایی به دلیل شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: می‌طلبد که امسال در روز قدس حضوری با نشاط و با تحرک داشته باشیم و دستگاهها تبلیغ لازم برای حضور خانواده‌ها را نیز داشته باشند. 

 

وی همچنین با تاکید بر فراهم شدن امکانات و اتخاذ تمهیدات لازم برای برپایی راهپیمایی روز قدس در استان کرمانشاه تاکید کرد: نیروهای حافظ امنیت و انتظامی آمادگی لازم برای برپایی مراسم را داشته باشند و شهرداری‌ها تبلیغات محیطی مناسب را در تبیین اهمیت روز قدس و برای دعوت مردم بکار گیرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا