اجتماعیکرمانشاه

تصویب اجرای ۲۷ طرح زیربنایی در شهرستان‌های غربی استان در سفر رییس جمهور  

به گزارش پایگاه خبری ماد ، شهریار حیدری افزود: احداث و نوسازی راهها، تکمیل پایانه مرزی سومارو برخورداری دوشهرستان قصرشیرین وگیلانغرب از سامانه گرمسیری از جمله این طرح‌های زیر بنایی است.

به گفته وی براساس تفاهم نامه با وزارت راه ۲۰۶ میلیارد تومان اعتبار جهت روکش آسفالت راه‌های سه شهرستان اختصاص یافته که عملیات اجرایی آن نیز شروع شده است.

حیدری همچنین از اختصاص وموافقت ابلاغ ۱۸۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی جهت تکمیل جاده گیلانغرب به سومار در محور زله زرد خبرداد.

نماینده شهرستان‌های قصرشیرین گیلانغرب وسرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: درسفر دولت همچنین موافقت شد تا دو گروه از وزارتخانه‌های صمت و کار امکان ایجاد سرمایه گذاری متناسب با ظرفیت‌های شهرستان گیلانغرب را بررسی کنند.

وی همچنین از عزم مجلس در توجه به مشکلات معیشتی فرهنگیان خبرداد و گفت: عملیاتی شدن موضوع کوله بری بمنظور برخورداری ساکنین شهرستان‌های مرزی از این مزایا با توافق مجلس و دولت نهایی شده و بزودی اجرایی خواهد شد

فرماندار، امام جمعه ومدیران آموزش وپرورش گیلانغرب و گواور نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه آموزش وپرورش و ارائه مشکلات حوزه‌های مرتبط درحوزه‌های عمرانی بر رفع مشکل کمبود فضا‌های آموزشی و وجود ۱۵ مدرسه کانکسی در شهرستان و لزوم راه اندازی تردد مسافر از مرز سومار تاکید کردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا