اجتماعیکرمانشاه

استاندار کرمانشاه سالروز عملیات غرورآفرین «مرصاد» و «روز کرمانشاه» را گرامی‌داشت  

به گزارش پایگاه خبری ماد متن پیام استاندار کرمانشاه به شرح زیر است:

پنجم مرداد ماه یادآور حماسه غرورآفرین “مرصاد” است؛ عملیاتی که نمادی از ایثار، شجاعت و مقاومت بزرگمردانی به شمار می رود که با اقتدار و ایمان خویش در برابر منافقان کوردل و قدرتهای سلطه گر حامی آنها ایستادگی کردند تا این شجاعت و ازخودگذشتگی برای همیشه برگی درخشان از تاریخ ایران و دفاع مقدس شود.

 

حافظه تاریخی میهن اسلامی نشان می‌دهد یکی از شکوهمندترین جلوه‌های اقتدار و بصیرت ملت عظیم‌الشأن ایران در عرصه‌های رویارویی با جریان نفاق و مقابله سلحشورانه و عبرت‌آموز برابر گروهک منفور و تروریستی منافقین تبلور پیدا کرده است که حماسه عملیات مرصاد در راس این حقایق قرار دارد.

 

عملیات غرورآفرین مرصاد که در پی تجاوز ارتش پوشالی و به اصطلاح آزادی بخش سازماندهی شده با عناصر منافقین کوردل و وابسته در روزهای پایانی جنگ تحمیلی و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ به ایران اسلامی در جبهه غرب کشور در پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ و با رمز مقدس “یا علی بن ابی طالب” (ع) انجام پذیرفت از وقایع و حوادث معنادار تاریخ دفاع مقدس هشت ساله به شمار می‌رود که طی آن رزمندگان اسلام و فرزندان رشید و شجاع و ملت ایران با انهدام ماشین جنگی منافقین درسی بزرگ و ماندگار به خائنین به ملت و مملکت اسلامی و حامیان بعثی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان داد.

 

این عملیات پرغرور، آخرین صفحه از کتاب پرافتخار دفاع مقدس بود که همانند اولین برگ آن، در کرمانشاه “سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی” ورق خورد.

 

اینجانب سالروز عملیات پرحماسه مرصاد و “روز کرمانشاه” را به تمام خانواده های معظم شهدا بویژه شهدای این فتح عظیم و ملت گرانقدر ایران اسلامی و استان شهید پرور، ولایت مدار و قهرمان کرمانشاه تبریک گفته و یاد شهدای این عملیات سرنوشت ساز را گرامی داشته و به روح بلند آنان درود می فرستم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا