سلامتکرمانشاه

مژده ۹۰ میلیارد تومانی برای تقویت حوزه درمان کارگری  

به گزارش پایگاه خبری ماد، استاندار کرمانشاه ساعت ۲۲:۲۰ چهارشنبه شب وارد بیمارستان شهدای شهر کرمانشاه از مراکز درمانی متعلق به سازمان تامین اجتماعی شد و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

 

امیری مقدم ابتدا از بخش اورژانس بازدید کرد و با بخشی از مراجعین به این بخش و بیماران بستری ملاقات و گفت‌وگو کرد و از آنان وضعیت خدمت رسانی رو جویا شد.

 

در میانه بازدید استاندار از بخش اورژانس، حجتی پور مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان نیز که از حضور استاندار کرمانشاه در بیمارستان مطلع شده بود، خود را به بیمارستان رساند تا پاسخ‌گوی سوالات امیری مقدم و دغدغه‌های مراجعین باشد.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه از بخش‌های مختلف بیمارستان ازجمله بخش جراحی مردان، اتاق عمل و آخرین وضعیت ساخت ساختمان جدید اورژانس بیمارستان شهداء بازدید کرد.

 

جذب اعتبار ۹۰ میلیارد تومانی با پیگیری استاندار کرمانشاه

 

در صورت تکمیل ساختمان در حال ساخت اورژانس جدید بیمارستان شهدا، این مکان پاسخگوی جمعیت قابل توجهی از بیماران خواهد بود و کیفیت ارائه خدمات افزایش محسوسی پیدا خواهد کرد.

 

در جریان بازدید استاندار کرمانشاه، مدیر درمان تامین اجتماعی استان خبر داد که “با پیگیری استاندار کرمانشاه ۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل اورژانس جدید بیمارستان شهدای شهر کرمانشاه جذب شده است”.

 

به گفته حجتی پور با این اعتبار طی ۱.۵ سال آینده می توان شاهد تکمیل این اورژانس بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا