اجتماعیکرمانشاه

با روشنگري از دستاوردهاي دولت، اميدواري هر چه بيشتر مردم را فراهم آوريم

به گزارش مادنیوز؛علي مهرتاش” در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت با گراميداشت يادو خاطره شهدا انقلاب اسلامي به ويژه شهيدان رجايي و باهنر اظهار داشت: هفته دولت زمان بسيار مناسبي براي اطلاع رساني و روشنگري به جامعه از دستاوردها و اقدامات ارزشمند دولت سيزدهم است.

 

وي گفت: رئيس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان جناب آقاي اميري مقدم مي باشد كه اين مسئوليت به سرپرست محترم سياسي و امنيتي استانداري واگذار شده كه با توجه به لزوم حضور استاندار محترم و همچنين آقاي پورهاشمي در همراهي با وزير متحرم كشور در سركشي و بازديد از زيرساخت هاي توسعه براي تردد زائرين در مرز خسروي اين جلسه امروز با اين تركيب برگزار شده كه در جلسات بعدي مديريت آن با آقاي پورهاشمي و همچنين دبيري با آفاي الماسي مديركل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري خواهد بود.

 

وي بيان داشت: طبق دستورالعمل ابلاغي از سوي سخنگوي دولت سه ستاد اعم ستاد مركزي در سطح كلان و راهبردي، ستاد اجرايي در سطح وزارتخانه ها و ستاد استاني در سطح استان ها و شهرستان ها براي بزرگداشت هفته دولت در سطح كشور تشكيل مي شود كه ستاد مركزي به تدوين سياست ها و برنامه هاي كلان كشور در خصوص بزرگداشت هفته دولت مي پردازد و ستاد اجرايي در سطح وزارتخانه ها شرح وظايف مشخصي براي بزرگداشت هفته دولت دارد و ستاد هفته دولت كه در استان ها به رياست استانداران و در شهرستان ها به رياست فرمانداران تشكيل مي شود.

 

 

 

وي تصريح كرد: مديران دستگاه هاي اجرايي و ادارات وظيفه دارند در ستاد استاني كه با حضور استانداران و يا جانشين ايشان برگزار مي شود حضوري فعال داشته باشند و با دقت به دنبال اجراي مصوبات اين ستاد باشند.

 

مهرتاش گفت: اميدواريم همگي بتوانيم در عرصه اطلاع رساني از دستاوردها و اقدامات دولت در طول يكسال گذشته نهايت تلاش خود را بكار بگيريم كه موجبات اميدواري و نشاط هر چه بيشتر مردم با اين دستاوردها فراهم شود.

 

وي نقش وظيفه دستگاه هاي اطلاع رسان مانند صداوسيما، سازمان تبليغات اسلامي و فرهنگ و ارشاد اسلامي را بسيار مهم و با اهميت عنوان كرد و افزود: بايد به توليد محتوا كه به خوبي در راستاي اطلاع رساني از دستاوردهاي دولت تاثيرگذار باشد دقت ويژه داشته باشيم.

 

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري بيان داشت: پروژه هاي اقتصادي و عمراني كه در شرف افتتاح و يا آغاز عمليات اجرايي هستند به دقت مشخص و به مردم اطلاع رساني شود.

 

وي گفت: همچنين در هفته دولت نيز در نظر است كه كارمندان نمونه مشخص و معرفي شوند.

 

در ادامه اين جلسه “عبدالله الماسي” مديركل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري كرمانشاه و دبير ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان نيز به تبيين و تشريح وظايف دستگاه ها براي بزرگداشت هفته دولت در استان پرداخت.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا