اجتماعیکرمانشاه

دفاع مقدس نماد مقاومت ملت در برابر جریان سلطه است  

به گزارش مادنیوز ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در نشست هماهنگی برای گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس که با حضور سردار ناصر باباخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه و فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد؛ عنوان کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با محوریت ولایت فقیه است.

 

وی تاکید کرد: امروز وظیفه همه ماست که در قالب جهاد تبیین به روایت ارزش های والای دوران دفاع مقدس، از طریق پیشکسوتان و روایان عرصه جبهه و جنگ، همرزمان شهدا و پدران و مادران این عزیزان، بپردازیم.

 

معاون استاندار با تاکید بر اینکه نسل جدید نیازمند شنیدن روایت های اصیل دوران دفاع مقدس است، در ادامه گفت: آشنایی این نسل آینده ساز با ارزش های والای دوران دفاع مقدس و تشریح آرمان ها و دغدغه های شهدا و رزمندگان برای آن ها، به انتخاب مسیر درست و رهایی از سردرگمی کمک می کند.

 

وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین این ارزش ها در قالب‌های نوآورانه و جذاب به ویژه برای نسل جدید با استفاده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی است.

 

مهرتاش در بخش دیگری از سخنانش به تلاش های گسترده ستاد اربعین استان برای خدمات رسانی مناسب به زوار حسینی اشاره کرد و گفت: این روزها استاندار کرمانشاه به صورت میدانی، روند خدمات رسانی دستگاه های مختلف به زوار اربعین و تردد از مرز خسروی را به شکل میدانی مدیریت می‌کند و این ویژگی در میدان بودن، نقش زیادی در کاهش مشکلات مرز داشته است.

 

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مناسب به زوار حسینی در ایام اربعین، از چهار ماه قبل آغاز شده است ولی عواملی مانند عدم آمادگی مناسب طرف عراقی، گرمای هوا و استقبال گسترده مردم، کار خدمات رسانی در این شرايط را دشوار کرده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ادامه داد: ارسال بخشی از اقلام مورد نیاز استان با هماهنگی معاون اول رئیس‌جمهور انجام شده است و وزیر کشور نیز امروز به شکل میدانی از مرز خسروی بازدید کرده و همزمان یک هواپیمای سی ۱۳۰ حامل آب معدنی در اختیار استان قرار گرفت.

 

وی همچنین از زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و دستگاه های مختلف خدمات رسان در این ایام اربعین در راستای خدمت به زوار امام حسین علیه السلام قدردانی کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا