اجتماعیکرمانشاه

تصویب هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش کرمانشاه/ دانش آموزان با معرفی زیبایی های استان، به توسعه کرمانشاه کمک کنند   

 به گزارش مادنیوز، استاندار کرمانشاه در آیین نواختن زنگ «مهر و مقاومت» که با حضور حضرت آیت‌الله علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان در مدرسه دخترانه عصمتیه منطقه کیهانشهر برگزار شد؛ عنوان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس یک تقارن مبارک و هویت آفرین است.

 

وی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش همچون اکسیژن، برای جامعه حیات‌بخش است عنوان کرد: علاوه بر ایام دفاع مقدس باید یاد و خاطره شهدا، جانبازان و رزمندگان دلاور و شجاع آن دوران، در طول سال نیز گرامی داشته شود زیرا آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی ‌های این عزیزان است.

 

امیری مقدم به اهمیت علم آموزی در دین مبین اسلام هم اشاره کرد و گفت: علم و دانش در دین رهایی بخش اسلام از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و خداوند جویندگان دانش را دوست دارد و ریشه همه خوبی ها هم در دانایی است.

 

وی یادآور شد: آمریکا از پیشرفت دانش آموزان ایرانی بسیار بیمناک است و زیرا آن ها آینده ساز ایران اسلامي هستند و امثال شهید تهرانی مقدم ها که پیشرفت‌های هسته‌ای امروز کشور مدیون تلاش های آن هاست، در همین مدارس کشور درس خوانده اند.

 

استاندار کرمانشاه از برنامه هر دانش آموز یک مهارت به عنوان مطالبه جدی مدیریت ارشد استان از آموزش و پرورش نام برد و تاکید کرد: هر دانش آموز کرمانشاهی در کنار طی مراحل تحصیلی باید یک مهارت کاربردی را هم فرابگیرد.

 

وی در ادامه سخنانش پیرامون آسیب های ویران کننده شبکه های مجازی هشدار داد و گفت: دانش آموزان باید اوقات خود را به فعالیت های سازنده و دانش محور اختصاص دهند و تلاش کنند با معرفی مناسب زیبایی های شهر و دیار خود، در توسعه کرمانشاه نقش آفرین باشند.

 

امیری مقدم گفت: در دهه فجر سال گذشته و در زنگ انقلاب، یک پرسش برای دانش آموزان تحت عنوان اگر استاندار بودید چه طرح و برنامه ای را برای پیشرفت کرمانشاه داشتید؛ مطرح شد که این‌ پاسخ های ارزشمند و راهگشا در قالب یک کتاب تدوین شده است و از بهترین پاسخ ها در این حوزه تجلیل و تشویق به عمل خواهد آمد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا