اجتماعیکرمانشاه

مديران استان براي اشتغالزایی باید از وزارتخانه‌ها مطالبه‌گری کنند  

به گزارش مادنیوز ؛ “بهمن اميري مقدم” امروز يكشنبه در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان عنوان كرد: مديران براي حل مشكل بيكاري بايد با تمامي توان به دنبال اجراي برنامه هاي كاهش نرخ بيكاري و مطالبه گري از وزارتخانه هاي خود براي افزايش اشتغال در استان باشند.

وي با بيان اينكه كاري مهمتر از ايجاد اشتغال در استان وجود ندارد، گفت: كارها با پيگيري و جديت به نتيجه مي رسد و همانطوري كه طي چند مدت گذشته اقدامات خوبي در راستاي بهبود فضاي كسب و كار در استان انجام شده، در زمينه اشتغال هم بايد اقدامات گسترده اي صورت گيرد.

استاندار كرمانشاه اظهار داشت: به دنبال ايجاد و جذب سرمايه گذاري به منظور اشتغالزايي و رونق اقتصادي در استان هستيم و مديران وظيفه دارند اين موضوع را جزء مهمترين كارهاي خود بدانند.

وي بيان داشت: خوشبختانه با اقداماتي كه در استان در زمينه افزايش سرمايه گذاري و رونق اقتصادي شکل گرفته، آينده اين استان درخشان است.

در اين جلسه طرح ها و پیشنهادات کاربردی برای تصویب در قرارگاه ملی اشتغال استان کرمانشاه بررسی شد. اولین جلسه این قرارگاه ملی که با ابتکار استاندار کرمانشاه و تایید رئیس جمهور تاسیس شده است، در هفته جاری به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور جمعی از وزیران کابینه در نهاد ریاست جمهور برگزار و درباره پیشنهادات استان برای اشتغالزایی تصمیم گیری می شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا