اقتصادیکرمانشاه

ضرورت آموزش‌ مهارت‌های کاربردی برای تامین نیروی کار صنایع استان / بخشی از فرصت های شغلی کرمانشاه نصیب کارگران ماهر غیربومی می شود/ضرورت برگزاری همایش سرمایه گذاران کرمانشاهی  

به گزارش ماد، استاندار کرمانشاه در نشست کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان که با حضور معاون اقتصادی استاندار و مدیران عضو برگزار شد؛ با تاکید بر اینکه اداره کار باید نقش محوری تری در اشتغال استان ایفا کند در ادامه عنوان کرد: جوانان کرمانشاهی با توجه به‌ نوع مدرک و سطح تحصیلات در سامانه جستجوی شغل ثبت نام کنند و اداره کار با توجه به نیاز مجموعه های اجرایی و تولیدی، این جوانان را جهت بکارگیری و اشتغال معرفی کند.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه طی این سال ها در زمینه ارائه آموزش‌ مهارت های کاربردی و فنی بسیار ضعیف عمل شده و با وجود بحران بیکاری در کرمانشاه، حجم زیادی از نیروهای ماهر واحدهای صنعتی از دیگر استان ها تامین شده است.

 

امیری مقدم تاکید کرد: همچنین اداره کار نیاز مجموعه های صنعتی در زمینه نیروی کار ماهر در حوزه های مختلف را شناسایی کند و با همکاری خانه صنعت، فنی و حرفه ای در زمینه آموزش نیروهای ماهر اقدام کند.

 

استاندار کرمانشاه همچنین عنوان کرد: همایش سرمایه گذاری، یک نمایشگاه دائمی با کمک اصناف و اتاق بازرگانی برای معرفی دست آوردهای شرکت‌های دانش بنیان به مردم و سرمایه گذاران بسیار ضروری است.

 

امیری مقدم با تاکید بر ضرورت برگزاری همایش سرمایه گذاران کرمانشاهی کشور گفت: اتاق بازرگانی با همکاری سایر نهادهای متولی اقدام لازم را در این باره انجام دهد و زمینه حضور سرمایه گذاران کرمانشاهی در استان را فراهم کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا