اجتماعیکرمانشاه

مدیران برای تحقق برنامه های دولت تلاش شبانه روزی داشته باشند  

به گزارش ماد، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این جلسه با اشاره به برنامه های دولت در حوزه های مختلف از مدیران و مسئولین خواست برای تحقق این برنامه ها تلاش شبانه روزی داشته باشند.

 

دکتر محمد پورهاشمی با بیان اینکه دولت در ابتدای شروع با مشکلات زیادی مواجه بود و رفع این موانع تلاش جهادی را می طلبد که برنامه های دشمنان که با تمام توان برای زمین گیر کردن فعالیت ها و اقدامات دولت تلاش می‌کنند را خنثی سازد.

 

وی در ادامه به اهمیت موضوع جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به درستی جایگاه فرهنگ سازی، انتقال دستاورد های انقلاب به نسل جوان و جهاد تبیین را در برابر امپراطوری رسانه ای غرب و نقشه های شوم دشمنان نظام مطرح کردند که میطلبد در این حوزه همه ما تلاش کنیم.

 

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پایان از زحمات غلامرضا مرتضوی فرماندار قبلی شهرستان تقدیر و همچنین برای علی قربانی سرپرست جدید فرمانداری سنقروکلیایی آرزوی موفقیت کرد.

 

امام جمعه سنقروکلیایی هم در این جلسه گفت: تلاش جهادی مدیران برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت جامعه قطعا اجر اخروی خواهد داشت و مد نظر خداوند متعال خواهد بود.

 

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه از مدیران خواست در مدت باقی مانده سال جاری پیگیر جذب اعتبارات باقی مانده پروژه های ذیربط باشند.

 

سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی نیز در این جلسه گفت: تعامل، همراهی و همدلی همگانی برای تحقق آینده ای درخشان در شهرستان را اولویت قرار داده و تلاش خواهیم کرد که خدمتی ارزشمند و موثر به مردم ارائه کنیم.

 

فرماندار سابق شهرستان سنقروکلیایی هم در این آیین گفت: توسعه حوزه زیرساخت های شهرستان با توجه به اهمیت آن اولویت برنامه ها بود و هر آنچه در طول این مدت دو نیم ساله خدمت این حقیر محقق شد نتیجه تعامل و همکاری همگانی مردم و مسئولین شهرستان بوده است.

 

در پایان جلسه ضمن قدردانی از زحمات «غلامرضا مرتضوی» با حکم استاندار کرمانشاه،  «علی قربانی» که معاونت فرمانداری سنقروکلیایی، بخشداری کلیایی و مدیریت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های سنقر، صحنه و اسلام آباد غرب را در کارنامه خود دارد به عنوان سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی معرفی شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا