کرمانشاه

شهردار کرمانشاه:
آتش سوزی سایت زباله کرمانشاه هیچ گونه خسارات جانی به دنبال نداشت

شهردار کرمانشاه گفت: آتش سوزی سایت زباله کرمانشاه هیچ گونه خسارات جانی به دنبال نداشت و خسارت های مالی آن هم جزیی بوده است .

دکتر نادر نوروزی در گفتگو با خبرنگار ماد ،گفت ، وجود زباله های قابل اشتعال و گرمای بالای هوا علت آتش سوزی رخ داده میباشد و به محض وقوع حریق ،نیروهای آتش نشانی در قالب ۱۴ خودرو از ده ایستگاه در محل حادثه حاضر شدند و در همان ساعت های ابتدایی آتش مهارگردید .

 

وی افزود : با مدیریت و حضور به موقع نیروها و با ایجاد خاکریز در اطراف محل آتش سوزی از گسترش آتش به زمین های کشاورزی مجاور جلوگیری شد.

 

شهردار کرمانشاه گفت :خوشبختانه آتش سوزی سایت زباله هیچ گونه خسارات جانی به دنبال نداشت و خسارت های مالی آن هم جزیی بوده است .

 

دکتر نادر نوروزی گفت :گرچه علت آتش سوزی مشخص است اما توسط اکیپ بازرسی فنی آتش نشانی مجددا دلیل بروز حریق در مرکز بازیافت بررسی و به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد .

 

نادر نوروزی تصریح کرد :آتش سوزی توسط نیروهای شهرداری مهار شد اما حضور مسئولان و نیروهای مدیریت بحران استانداری ،سرپرست فرمانداری ،پالایشگاه نفت و پتروشیمی به هنگام وقوع حریق در مرکز بازیافت زباله شهر کرمانشاه قابل ستایش است .

 

گفتنی است مرکز بازیافت زباله شهر کرمانشاه در مجاورت روستای عمه در ابتدای منطقه درود فراوان قرار دارد .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا