کرمانشاه

صبح امروز در محل استانداری کرمانشاه:
امضای تفاهم‌نامه تسهیل در اجرای پروژه مسکن ملی کرمانشاه

با حضور استاندار کرمانشاه و مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان، تفاهم‌نامه تسهیل در ساخت پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ماد ، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست امروز خود با مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان، اظهار کرد: موجب تأسف است که پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن با چنین ظرفیت بزرگی در استان به مدت چند سال و دقیقاً از سال ۹۹ تاکنون معطل باقی مانده بود در حالی که اگر در زمان مناسب و با جدیت اجرا می‌شد امروز باید شاهد افتتاح و واگذاری این خانه‌ها می‌بودیم.

 

وی افزود: انتظار دارم این پروژه با قیمت مناسب در اسرع وقت اجرا و با قیمت مناسب به مردم واگذار شود؛ انتظار می‌رود بنیاد مستضعفان در استان کرمانشاه فعال شود و پروژه‌های دیگر خود را به اتمام برساند.

 

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه باید با همه ظرفیت پیش برود و بنیاد مستضعفان نیز باید در اتمام پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهایت تلاش را انجام دهد؛ ظرفیت بنیاد مستضعفان برای استان مغتنم است و باید از این ظرفیت استفاده کرد تا تأخیر در این پروژه‌ها جبران شود و آغازی برای همکاری‌های بعدی باشد.

 

صحرایی از همکاری پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برای به ثمر رسیدن این تفاهم نامه تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش ماد ، پس از بررسی میدانی استاندار کرمانشاه در مورد دلایل تأخیر در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه و پس از بازدید از پروژه ۵۴۰۰ واحدی دولت‌آباد که ساخت آن به بنیاد مستضعفان و شرکت‌های تابعه واگذار شده بود و مطلع شدن از تعطیلی پروژه، موضوع در دستور کار استاندار کرمانشاه قرار گرفت.

 

محمدطیب صحرایی برای پیگیری موضوع تعطیلی پروژه ۵۴۰۰ واحدی و چندین طرح دیگر بنیاد مستضعفان به دیدار رئیس بنیاد مستضعفان کشور رفت و نتیجه مذاکرات، امروز در استانداری کرمانشاه با امضای تفاهم‌نامه تسهیل در اجرا و اتمام پروژه‌های بنیاد مستضعفان به نتیجه رسید.

 

در این نشست، طهماسب نجفی سرپرست معاونت عمرانی استانداری، مهرداد آهکی مدیرکل راه و شهرسازی استان و تعدادی از مدیران مرتبط حضور داشتند

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا