کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:
تعداد طبقات خانه‌های طرح مسکن ملی در شهرهایی که مشکل زمین ندارند کاهش پیدا می‌کند

استاندار کرمانشاه از کاهش تعداد طبقات مسکن ملی استان در شهرهایی که مشکل زمین ندارند، خبر داد و گفت: این موضوع از سه نظر به سود مردم و کاهش آورده متقاضیان، تامین آرامش بیشتر و ارزش افزوده مناسب برای متقاضی را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ماد، محمدطیب صحرایی در جریان سفر شهرستانی به صحنه و در حاشیه بازدید از طرح هشت هکتاری نهضت ملی مسکن شهرستان صحنه در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان، اظهار کرد: در راستای بررسی روند اجرای این طرح، امروز در شهرستان صحنه، بازدیدی از اراضی پروژه هشت هکتاری نهضت ملی مسکن داشتیم.

 

وی افزود: در این پروژه در ۷۳ قطعه جانمایی شده است که قابلیت افزایش نیز دارد.

 

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: قرار است ۲۵۰ واحد مسکونی احداث شود و در تلاش هستیم این واحدها به صورت دو طبقه یا نهایت سه طبقه احداث شود.

 

صحرایی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های ما در طرح نهضت ملی مسکن این است که در نقاطی از استان که کمبود زمین نداریم، واحدها در طبقات بسیار کم احداث شود.

 

وی تصریح کرد: چنانچه واحدها به جای شش یا هفت طبقه، در دو یا طبقه احداث شود، هم آرامش روحی و روانی برای ساکنان به همراه دارد و هم ارزش افزوده واحدها افزایش پیدا می‌کند.

 

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: احداث واحدها در طبقات کم، هزینه ساخت را پایین آورده است و سهم آورده متقاضیان را کاهش می‌دهد.

 

شمس‌الله خدادادی، مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به ثبت نام پنج هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان صحنه، گفت: از این تعداد تاکنون دو هزار نفر واحد شرایط شناخته شده و ثبت‌نام آنها نهایی شده است.

 

وی اضافه کرد: ساخت این ۱۰۰ واحد هم اکنون با ۳۵ درصد پیشرفت همراه است

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا