کرمانشاه

به مناسبت هفته قوه قضاییه:
بررسی مشکلات حقوقی ۵ واحد تولیدی استان کرمانشاه

در سومین روز هفته قوه قضاییه ، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه مشکلات ۵ واحد تولیدی را بررسی کرد

به گزارش خبرنگار ماد، در سومین روز هفته قوه قضاییه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی صبح امروز در خانه صنعت و معدن کرمانشاه تشکیل شد و رئیس کل دادگستری استان در جمع تولیدکنندگان صنعت و معدن استان حضور یافت و بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت در این جلسه مشکلات ۵ واحد تولیدی بررسی شد.

 

توسلی زاده افزود : با وجود ظرفیت‌های قانونی و مباحث کارشناسی تلاش می‌کنیم مشکلات و موانع را از سر راه تولید کنندگان برداریم .

 

و ی ایجاد اشتغال و تولید ثروت در جامعه را بسیار مهم برشمرد و گفت : ایجاد شغل  و تولید ثروت رابطه مستقیمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و کم شدن پرونده هابه مراجع قضایی خواهد داشت.

 

مسئولان سپس از دو واحد صنعتی که با مشکلات حقوقی و ورشکستگی  روبرو بودند بازدید کردند یکی از این واحد‌ها تولید نهاده‌های کشاورزی را برعهده داشت.

 

طرح او مصوبه جهاد کشاورزی و دهکده اقتصاد مقاومتی است .

 

واحد دیگر هم قطعات پلاستیکی باتری خودرو را تولید میکند.

 

ظرفیت تولید شان ۴ هزار تن در سال است .

 

این واحدها سال ۸۶ راه اندازی شده و به دلیل تحریم‌ها سال ۹۱ به ورشکستگی می‌رسد و تعطیل می‌شود .

 

حالا سال ۹۸ این واحد تولیدی احیا شده و به چرخه تولید بازگشته است .

 

۳۲ نفر در سه شیفت کاری در این مجموعه مشغول به کارند .

 

رئیس سازمان صمت با تبریک آغاز دهه‌ی تولید و تجارت گفت :  از مجموع ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات سفر رئیس جمهور به استان ۷ هزار میلیارد تومان به بخش صنعت معدن و تجارت استان اختصاص یافته است که تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان آن تعیین تکلیف شده است.

 

وی افزود : تا دو ماه آینده پذیره نویسی شرکت گسترش سوخت سبز از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان آغاز می‌شود که بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان برای استان تامین مالی خواهد شد .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا