کرمانشاه

شهردار کرمانشاه:
فرایند آسفالت معابر کرمانشاه با سرعت و کیفیت بیشتر ادامه دارد  

شهردار کرمانشاه سال گذشته ۲۰ درصد شهر کرمانشاه آسفالت شد و این روند در سال‌جاری نیز با قدرت، سرعت و کیفیت بیشتری ادامه خواهد یافت. علاوه بر آسفالت یا روکش خیابان‌ها و معابر اصلی توجه ویژه‌ا ی به مناطق حاشیه‌ای نیز شده است.

به گزارش خبرنگار ماد، نادر نوروزی اظهار کرد: سال گذشته ۲۰ درصد شهر کرمانشاه آسفالت شد و این روند در سال‌جاری نیز با قدرت، سرعت و کیفیت بیشتری ادامه خواهد یافت. علاوه بر آسفالت یا روکش خیابان‌ها و معابر اصلی توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه‌ای نیز شده است و این موضوع امری است که در اغلب دیدارهای مردمی در مساجد مورد درخواست شهروندان بوده است.

 

وی افزود: برنامه آسفالت در کرمانشاه باید با مطالعه و علمی باشد نه اینکه به صورت سلیقه‌ای این کار انجام گیرد، و به نسبت جمعیت و آسیب و… باید آسفالت به صورت عادلانه در سطح محلات و شهرک‌ها انجام گیرد.

 

شهردار کرمانشاه ادامه داد: برای آسفالت مناطق و محلات مختلف به‌طور قطع باید از قبل اطلاع‌رسانی صورت گیرد و شهروندان حق دارند بدانند که چه زمانی شهرداری برنامه آسفالت محله آن‌ها را دارد. برای آسفالت سطح شهر کیفیت، سرعت، برنامه، اطلاع‌رسانی، زمان‌بندی و نظارت را مدنظر خواهیم داشت و البته در راستای انجام عملیات آسفالت به خواسته‌های شهروندان مانند مناسب‌سازی معابر برای معلولان و جدول‌گذاری و همسطح‌سازی خیابان توجه خواهد شد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا