آخرین خبر

زمین طرح نهضت ملی مسکن در ۲۸ شهر استان همدان تامین شد

استاندار همدان گفت : زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در ۲۸ شهر استان تأمین شده و اقدامات لازم برای طراحی و سیر مراحل قانونی جهت واگذاری آنها به متقاضیان در حال انجام است

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه شورای تأمین مسکن استان همدان گفت: دستگاه‌های حمایتی باید لیست افراد واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن را به تفکیک شهرستان، شهر و روستا ارائه کنند تا اقدامات قانونی برای واگذاری زمین یا واحد مسکونی به مددجویان متقاضی واحد شرایط سرعت گیرد.

 

وی افزود : زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در ۲۸ شهر استان تأمین شده و اقدامات لازم برای طراحی و سیر مراحل قانونی جهت واگذاری آنها به متقاضیان در حال انجام است.

 

استاندار همدان با اشاره به اینکه مشکلی در واگذاری انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز برای واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر باقی مانده، وجود ندارد، گفت :تکمیل ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر که بیش از ۱۰ سال نیمه‌تمام باقی مانده بود در دست اقدام است و در شهر کبودراهنگ نیز ۲۰۱ نفر از متقاضیان مسکن مهر گروه‌بندی شده‌اند.

 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: قیمت‌گذاری کارشناسی پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن و مبادی ذی‌ربط صورت گرفته است.

 

نماینده عالی دولت در استان همدان یاد آور شد : روند تسهیل در واگذاری واحدی‌های باقی مانده مسکن مهر در جلسه‌ی شورای دستگاه‌های نظارتی، مورد بررسی قرار گرفت و واحدها بعد از تکمیل به متقاضیان خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا